onsdag 1. desember 2010

Julespesial hos Anonyme Scrappere + candyvinner!

Nå kjører vi i gang med julens storsatsing hos Anonyme Scrappere, nemlig en julespesial. For første gang har vi med oss en gjestedesigner, og hun er utrooolig flink! Camilla heter hun, og hun lager de lekreste kort!

Hun har også laget denne skissen til oss, og oppgaven hun har gitt oss lyder slik:
Lag noe til jul, følg skissen, og bruk fargene hvitt, blått og brunt.

Så må jeg jo bare nevne at det blir masse premier denne gangen. Vi har fått med Papirplaneten, Ameline OG Papilo. Håper dere besøker oss og hiver dere med! :)



Her er mitt bidrag. Jeg har laget en eske, veldig simpelt. Jeg kjøpte store fyrstikkesker på europris, og limte sammen to stk, og så målte jeg helt nøyaktig opp en stykke kartong som dekker bunnen, baksiden og toppen. Ikke sidene, de må man jo bruke til å tenne fyrstikkene med. Jeg prøvde meg på vintage stil, med et hint av julestemning men likevel ikke utpreget julete, sånn at det kan stå fremme hele tiden. Jeg har hatt lite tid og inspirasjon til å scrappe i det siste, men jeg har hatt dette prosjektet i tankene lenge, og det var godt og morsomt å lage. :)



Jeg har brukt knotter fra Tim Holtz på fyrstikkeskene for å lage skuffestil,
syns det ser bra ut jeg.


Alle de brune blomstene har vært i kaffebad, det samme gjelder for boksiden som jeg har brukt som det første laget, så det lukter diskret av kaffe.











Materialer:
- Fyrstikkesker
- Knotter fra Tim Holtz
- Bazzil
- Motiv fra Sagen for Minnehjørnet
- Resteark, ukjent produsent
- Gammel bokside
- Bølgepapp
- Blonder, "spenne" og blomster fra Wild Orchid Crafts
- Roser fra Papirloftet
- Blomster og charm fra Kutt ut
- Minialfa fra Making Memories
- Div brads fra vandrepakker
- Distress Ink i fargen Vintage Photo.
Annet: Blending Tool og Edge Scraper fra TH, Scotch universallim, Diamond Glaze.
Utfordringer jeg deltar på:
Nordsalten Hobbyklubb - En lys idè
Og heeelt til slutt vil jeg bare annonsere vinneren av min Magnoliacandy!
Jeg brukte Random.org, men jeg klarte ikke å kopiere det over hit da, og jeg har ikke tid til noe print screen-kopiering osv, så jeg avslører bare vinneren, jeg. :)

Tallet som poppet ut ble nr. 67!

Den heldige vinneren er altså...
...Lena!

Gratulerer, send meg en mail. ;)

26 kommentarer:

Trine Lise sa...

Jeg digger disse fyrstikkeskene Anne.
Så nydelig pyntet :)
-klem-

WencheP sa...

Så flott det ble! Takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-DT Wenche

Lena sa...

Beautiful~It's an elegent matchbox,Anne.

I'm so happy to get a Christmas candy from you.
Words are not enough to express my happiness.:)
I've mail you my infomation.
Hugs
Lena

Mo sa...

Ohhhhhhh Anne, your work is utterly stunning - I love it very much !!!
Hugs,
Mo

Torill sa...

Så lekkert!!! God ide!!

Marianne sa...

Wow, denne ble helt fantastisk nydelig!!!
Klemmer fra Marianne:)

Anja's KortKreasjoner sa...

Sååå stilige fyrstikkesker =)
lekker dekorert og flott gaveide
og gratulerer til CandyVinneren =)
Klem

Anne Bente sa...

åh,,,, den var bare nydelig

1000000 tak for at du deltager på NSHKs udfordring.

Jeanett sa...

Så kjempeflott dekorert fyrstikkeske. Likte fargene på denne veldig godt.
Klem
PS: Ta en tur innom bloggen min. Har trukket vinneren av candyen min i dag:)

Ragnhild sa...

Nydelig som alltid Anne! :)
Herlige detaljer.
Klem fra Ragnhild! :)

Plundis sa...

Kjempeflott dekorerte fyrstikkesker... Flotte detaljer... =)

Takk for at du er med på utfordringen vår hos NsHk...

Adventsklem fra -Gro-
aka Plundis

Camilla sa...

Utrolig vakker eske Anne!
Herlig med papirkantene som krøller seg:)
Klem, Camilla

Pink lady sa...

Lekkert pyntet fyrstikkeske!!
Nydelig motiv og flott pyntet:-)

Valerie sa...

Wow! This is beautiful!

Kim Piggott sa...

Wow!
This is utterly amazing!
Beautiful creation!
hugs
kim x

Anne H. sa...

Ojsann, det var et nyydelig eskekort!
Nydelige farger, stilig med de revne kantene og så mange herlige detaljer!
Anne :)

Himmelriket sa...

Verkligen jättefgin ask,
festligt att doppa blommorna i kaffe...
har aldrig tänkt på att man kan det...
kram ullamaria

Camilla sa...

Du har pyntet disse fyrstikkeskene utrolig nydelig!
De pynter nok fint opp i stua, både til jul og ellers!
Klem :)

Karin sa...

Hej Anne, så fantastiskt vackert! Ha en trevlig helg!

Sassylassy sa...

Wow this is the most amazing creation ever! I love the image and the colours are so BEAUTIFUL! I love it so much. Fabulous fabulous job!!!!!
Hugs Bonnie

Anja's KortKreasjoner sa...

ps: Nå må jeg bare si at jeg ble så inspirert at jeg OGSÅ måtte lage en slik kreasjon =)
Den skal bli en julegave tenkte jeg, tusen takk for inspirasjon
Klem

Linda W sa...

Takk for hyggelig kommentar, skulle tatt flere bilder, men blir bare til at jeg tar ett!!
Er helt stum av beundring så lekkert!
KLem

Miss StampAlot sa...

Nydelig rett og slett ! Tusen takk for at du deltar på NSHK`S utfordring... Hilsen Marielle

Marianne (Sakkalo) sa...

Lekkert! Gjennomført og nydelig, flott motiv og stilsikkert pyntet.
Tusen takk for at du deltar i Nordsalten Hobbyklubbs utfordring, lykke til!
♥ Marianne

Papirskreppa sa...

Så flott! Takk for at du deltar hos NSHK! Ha en fin dag :)

Marlene sa...

Nydelige eske. :) Likte veldig godt måten du har pyntet på.

God jul! :)