Sider

onsdag 21. juli 2010

Utfordring #2

Da var vi hos Anonyme Scrappere klare med utfordring #2. Denne gangen er det en skisse vi vil dere skal inspireres av. Det er jeg som har laget den, og det er første gangen jeg har lagd en skisse, så jeg håper den ble brukbar. Her kan dere se skissen og levere bidrag.

Til dette kortet har jeg fulgt skissen passelig slavisk. Måtte lage noe guttete, for å ha litt variasjon i kortene som selges på butikken.


Oppskrift:
Alt av papirer er fra Basic Grey, utenom det brune som er fra Jenny Bowlin.
Det er distresset med Wethered Wood, Black Soot og litt Vintage Photo, samt Tim Holtz distresseverktøy.
Den store blomsten og blonden er fra WildorchidCrafts, og rosene er fra Papirloftet.
Tagen er fra vandrepakke el.
Motivet er fra Greeting Farm, og er farget med Distress Reinkere. Jeg har brukt Tattered Rose, Victorian Velvet, Chipped Saphire, Vintage Photo, Walnut Stain, Wethered Wood, og Black Soot.

Slenger med litt soundtrack i dag også:
Band of Skulls - Friends (noen som sa Twilight? Jeg kommer!)

Og til slutt må jeg bare juble litt:
Jeg kom inn på skole! Om en liten måned begynner jeg på lærerutdanning. Jeg må reise fram og tilbake en del, for det er samlingsbasert, og det varer i fire år, og blir nok tøft. Det er skummelt og uoversiktlig akkorat nå, men jeg skal nok komme meg gjennom det. Nå er jeg bare fornøyd med å ha fått plass. :)

8 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Kortet og skissen er kjempefine!Gøy å se noen som klarer å lage stilige guttekort!
Gratulerer med skoleplass,og masse lykke til!
Klem,Janne

Marianne/skorpionen sa...

Knalltøft kort, herlige guttefarger!
Grattis med skoleplass og lykke til :)

Elaine sa...

This is stunning Anne.
The image is so cool, and the papers are a perfect choice. Your distressing of the paper is fab!
Congratulations on your good news and thank you so much for your lovely comments on my blog.
Love Elaine xx

Anette sa...

Så sinnsykt stilig! Vet ikke om noen som lager kulere guttekort enn deg!

Mim... sa...

Viket fräckt kort! får nog ta och försöka mig på den skissutmaningen.

Linda Brun sa...

Stilig guttekort!

Anonym sa...

WOW!! Så stilig guttekort, Anne!! TØFT!
Skissen din var knall flott!

Gratulerer så mye med skoleplass! Spennende!

Fortsatt god sommer!
Klemmer Ida:o)

Anonym sa...

Stilig og tøft guttekort! Helt som det skal være! ☺