Sider

mandag 8. november 2010

Kaffefarget vintage pose

Jeg har eksperimentert litt med kaffefarging, på denne posen har jeg brukt gamle boksider, en kakeserviett samt at alle blomstene utenom de kirsebærblomster har vært i et kaffebad. Så ikke bare ble det en flott vintage farge på dem, men de lukter jo knallgodt.

Jeg hadde lyst til å lage en pose i ren vintage stil, jeg får det nesten aldri til, jeg ender opp med noe som er mer shabby chick eller overlesset jentete. Dette ble kanskje mer vintage?





Materialer:
- Stempeltrykk fra Papirloftet, stemplet med Distress Ink Vintage Photo.
- Mønsterark fra Oktober Afternoon og et uidentifisert resteark, distresset med Vintage Photo.
- Blomster fra Wild Orchid Crafts, Kutt ut, Papirloftet og Prima.
- Blonde fra WOC, Kakeserviett kjøpt på TreL.
- Gamle boksider, bling fra Prima.
- Vintage stamens
Annet: Dobbelsidig tape, Scotch, Blending Tool og Edge Scraper.

17 kommentarer:

Vicky sa...

WOWWWWW.....this is sooooo beautiful I love the vinatge look & the flowers look gorgeous.

Lotsa hugs Vicky xx

Veronique sa...

Nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyydelig :)

Berit sa...

Nydelig pose og jeg vil så absolutt kalle den vintage!
Her var det lag på lag med fine papirer og masse flotte blomster. Herlig!!
Klem, Berit

Sassy Scrapper sa...

Oh sweetie Gorgeous as ever! I am simply drooling over those flowers!
Hugs Bonnie

Unknown sa...

So beautiful!

Gunn`s Kort sa...

Kjempenydelig pose!!

Mim... sa...

Vilken snygg påse och kaffe måste jag pröva att färga med, helt underbart!!
Ha det gott

Olga Averyanova sa...

Beautiful work!!
I like vintage look and flowers compositions.

Trine Lise sa...

Denne var fantastisk. Nydelige farger og helhet.
Ha en fin dag! -klem-

Sylvia sa...

Denne var skikkelig rålekker altså:-)
Så tøfft med alle de lag på lag arkene,
og det stemplet er så nydelig!! Flott blomsterarrangement også:-)

Marianne H sa...

Stilig!
Den kaffefarginga så skikkelig fin ut, jeg må nok prøve det jeg og.
Ha en fin uke :-D

Christina sa...

Wowww this is so stunning again Anne! Woww love it!
Hugs Kristel

Jeanette sa...

nydelig bidrag, Anne! takk for ditt bidrag til kort o mania. klem fra jeanette :)

Karialov sa...

wow. :D så utrolig nydelig. :D Dette med poser det kan du virkelig. :D :D
klem fra Karianne.

Turid sa...

Åh! Denne posen var knallfin! Takk for snille spor i bloggen min, og takk for at du deler og inspirerer i din :)
Hilsen Turid

bestevenn sa...

I hvert fall var det nydelig dette bidraget. Lekkert med blomstene dine! Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o mania.

Linda S. L sa...

knall lekker gave pose!! takk for at du deltar hos kort o mania :D klem fra Linda S. L