Sider

tirsdag 17. januar 2012

Bee Tilda Bookmark

Jeg trodde kanskje ikke at blogging var noe særlig
sosialt, men jeg har vært heldig og fått mange gode venner
gjennom bloggene, og selvsagt også scrappeforum.
I helga fikk jeg bursdagskort og gave fra søte Elaine,
som lager leekre kort i en  helt unik stil, og hun fargelegger
helt magisk. Bare det å ha et kort fra henne i "samlingen"
er jo helt herlig, men hun puttet oppi flere stempel
annet nydelig stæsj også. Tusen takk igjen, Elaine!
Under her kan dere se masse av tingene jeg har fått
fra Elaine i bruk, for jeg vant en candy hos henne også.

Det jeg har laget her er et bokmerke som er til
en dame i klassen min. Hun sa hun ville ha rosa,
så jeg håper det ble bra. Antakelig ikke et bokmerke
til å drasse på skolen i sekken og sånt, men det funker vel
på nattbordet. Mitt første bokmerke ja. ;)


Jeg har brukt Distress Kartong i fargen Victorian Velvet,
samt Bazzil Vanilla. Arket er MME, det har mønster som
sånne bikuber har, så da jeg fant det i bunken måtte jeg bare bruke det
til dette motivet. Men see, i dag har jeg ikke svertet kanter i det hele tatt!


Sjekk de lekre små anhengene da! Jeg fikk en pose med masse
slike av Elaine. Jeg elsker dem!
Jeg har her brukt seem binding ribbon og twine fra WOC,
bringebærrødt blondebånd fra Kutt Ut, og rosa tyllbånd.
Midt på sløyfen sitter en liten halvperle-bling-ting
fra Prima. Jeg MÅTTE bare ha dem. :)


Tilda er malt med Distress Reinkere. Jeg må visst øve
enda mer på skyggelegging med black soot, jeg syns det blir så kraftig at det
tar over hele motivet, men samtidig liker jeg litt stilen jeg får da.
På vingene har jeg brukt Star Dust Stickles,
og jeg har brukt Liquid Pearl rundt motivet.
Hele kortet har blitt mistet med masse Glimmer Mist.


Utfordringer:
The Cutie Pie Challenge - Ribbons and lace

36 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅh så flott!! Herlige farger og for meg så ser alt magisk ut, elsker detaljene dine som alltid :)
Ja, blogging er sosialt og har ingen landegrenser, HERLIG :))
Klem Lill

Cathrine sa...

Sååå stilig og fint kort...:oD

Synes malingen er flott, men er enig i det at det sorte kan fort ta over hele trykket, men denne synes jeg var flott... :o)

Klem

Sue B sa...

Aww this is exquisite Anne! So beautiful !! I love the image and your colouring is perfect!! Gorgeous papers and design. I love the lace and the little hearts - so pretty!!
Hope you have a good week!
Big Hugs!
Sue xxx

Ann-Charlotte's blogg sa...

Riktigt sött bokmärke, lycka till med utmaningarna!
Ha en fin vecka!
Kramar

Sue Nicholson sa...

Lovely bookmark luv your embellishments. Thanks for joining us at Cutie Pie, good luck cheers sue n x

Veronique sa...

Kjempe lekkert :)

inge sa...

What a gorgeous bookmark Anne, love the colours, and your colouring is fabulous!!
Thants for joining us at Simply Magnolia.

XX Inge

Anne-Eddie sa...

Vakkert, vakkert vakkert... Fargeleggingen, sammensetningen og detaljene!! Klem fra Anne-Eddie :)

Bettina L. sa...

Dette var skikkelig nydelig Anne. Liker godt detaljene dine med bånd, blonder, anheng og masevis av glitter. Lekker fargesammensetning og nydelig fargelagt. Ha en koselig kveld. Klem Bettina xx

Jeanette sa...

Ordentlig lekkert, altså. Herlighet så heldig denne damen er som får dette av deg. Ha en fin dag! Klem Jeanette :)

Elaine sa...

A very beautiful bookmark Anne.
I adore your colouring...you always get such great depth to your images.
Love the colours and your embellies.

*glad you like the little bits I sent :)

Hugs Elaine xx

Kjersti sa...

Så nydelig lite bokmerke, synes da fargene ble helt ok! Jammen er du heldig som får slik fin pynt i posten, de var bare lekre:)
Ha ei fin uke!
klem fra Kjersti

Pinklady 68 sa...

Nydelig bokmerke Anne!
Så fine de rosa hjerte anhengene og bånd!

Ha en fin uke!
Klem Laila.

Sol sa...

Nyyyyyyyydelig!!!.. WOW.. er visst litt for lenge siden jeg var innom her.. Helt ny stil jo.. :o).. Fantastisk Fargelegging... Helt søkkimponert jeg.. Har selv aldri skyggelagt med black soot.. -gjør du det etterpå eller.. ?..
Men jeg synes fargeleggingen er Utsøkt!!... Åh.. MÅ visst øve mere jeg også... Snaaaart!.. :o)
Nydelige de hjerte perlene.. å Lekkert pyntet!.. WOW. så imponert jeg ble!.. :o) Godt Nytt år forresten! :o)

Linda W sa...

Sukk du er bare så flink:)Denne var knall freske detaljer og lekkert fargelagt:)

angelwhispers sa...

Anne this is just so beautiful your colouring as always is so perfect and loving the shading! Chanelle xxx

Tuppenshobbyblogg sa...

Nydelig malt motiv,skikkelig tøff "look" !!
Så flott med det rosa anhenget på sløyfen.
Har du forresten tips til å male hår lyst ? Alle blir brun i luggen her hos meg,prøver jeg meg på lyst, blir de gul eller grønn...;o(

Klem Kjersti

Sharon sa...

Your bookmark is absolutely stunning! Your colouring is superb! Thanks for joining us at Simply Magnolia, hugs Sharon

sara sa...

beautiful bookmark your colouring is gorgeous thanks so much for joining us at simply magnolia this week
hugs sara x

Marie sa...

Ytterligare en otroligt vacker sak som du skapar.
Tittar och njuter!
Kram!

Karin sa...

Jättefint Anne, verkligen tjusigt med alla detaljer. Jag gillar färgläggningen, blir en lite tuffare stil. Gulligt med små hjärtan!
Ha en bra kväll!
Kram Karin

Nina sa...

Superfint. Du är såå duktig. Det är alltid såå roligt att titta in hos dig. Ha det så gott. Kram Nina

Sassy Scrapper sa...

Hello my sweetie. So sorry I haven't been a good blogger lately. My computer has been giving me severe problems and I was just told today by my husband that he got me a computer for my Birthday. OMG I am beside myself with joy. It should be in by this coming Monday.
Any way such a wonderful friend you have blessing you with sweet Birthday treats. Your bookmark is absolutely a stunner. It always amazes me to see the depth of your coloring. I would give anything to color with Distress ink like you do. I mess it up everytime. So I just stick with my Copics. I think your class mate is going to absolutely adore this bookmark.
Have a wonderful day honey.
Hugs Bonnie

Crafteezee sa...

Wow Anne, your colouring is awesome! Love it.
Hugs Tracy x

Eva Marie sa...

Nå er jeg blitt så dårlig til å kommentere igjen, beklager!!

Dette er så lekkert!
Elsker denne magnolian og synes fargingen din er kjempenydelig!
Jeg synes også at svart skyggelegging kan bli litt mye, men det er jo så flott. Tror jeg skal prøve det en gang til :o)

Klem

Anonym sa...

ooh! so vacker den var. helt underbara färger.
ha en fantastisk kväll. kram!

Lene sa...

Så utrolig vakkert !!!!!! Du er en mester på fargelgging!

Renate sa...

Dette ble knallflott!
Du fargelegger osm en drøm og det ble så lekkert med det rosa skinnet rundt.

Klem Renate

Eva Marie sa...

Hei igjen.
På wild tilda kortet mitt har jeg brukt bare black soot ja. Var så redd for at jeg skulle ødelegge det, innimellom kan det bli litt mye farge på penselen, men jeg berga :)

Takk for koselig kommentar!

Klem

Berit sa...

Så lekkert et bokmerke og så nydelig fargelagt motiv!
God helg:)

UlrikaT sa...

Så otroligt lekkert! Nyydeligt pyntat og du er så otroligt flink på att fargelegge stempelmotiv!
Klem/
Ulrika

BA sa...

Hi Anne
your tag is absolutely stunning, love your coloring.
thanks for your lvely comment
xoxo BA

cabio's craft corner sa...

Sweet Tilda tag with pretty coloring job. Thank you so much for joining us at the Magnolia-licious Color Challenge and please join us again for the next ones :o)
Hugs,
Cabio

SusanLotus sa...

Jättevacker tag!
Ha en jättemysig helg!
Kram

Nelle sa...

Det här kortet var verkligen sott som sukker :)

Tack för att du deltar hos Kort o Mania.

Kort O Mania sa...

så søtt! og wow for non flotte farger! nyyyydelig fargelagt! :D
takk for at du deltok på vår utfordring hos kort o mania!
klem fra linda s l