Sider

lørdag 28. mai 2011

Summer Candy

Denne candyen har jeg planlagt lenge,
spart litt her og litt der når jeg har bestilt noe til meg selv,
til jeg hadde samlet en hel stor pakke som jeg ville gi bort.
Bloggen er et av de store høydepunktene i en stressfylt og tøff

hverdag, jeg elsker å besøke dere, det er så gøy å bli inspirert
og få lov til å inspirere andre, og å lese kommentarene jeg får

er en stor glede hver gang. Derfor feirer jeg igjen med å gi
bort denne candyen til en av dere.

Helt i bunn kan dere lese om hva man må gjøre for å være med
i trekningen, først vil jeg bare vise frem hva vinneren stikker av med. ;)


Her er det papirer som jeg har skjært til 6x12,
produsentene er Basic Grey, Inkido, Maja Design og litt mer.


Her ser dere en Distress Ink Pad med tilhørende Reinker
i fargen Worn Lipstick. Ja, den er brukt litt, men veldig lite,
og siden jeg også har en reinker så gir jeg den til noen som kanskje
setter mer pris på den. Stemplet er fra Sweet Pea, mer info om
stemplene er lengre ned.
Her er charms, diverse metallpynt og brads.
I bunnen ligger et stooort stykke osteklut.
Og jepp, her er det haugevis med blomster. ;)



Her kan dere se noen hjerteformede kakeservietter,
Distress Crackle Paint i fargen Shabby Shutters,
Pebbles fra Prima, to Sweet Pea-stempler,
og enda mer blomster...






Her er en heklet blondebrikke,
noen typer blondebånd, en lengde seam binding ribbon,
og to biter med søt hyssingtråd.




Her er skikkelige bilder av Sweet Pea-motivene jeg gir bort.
De er desverre umonterte.











På hovedbildet tok jeg feil pakke med paper stack,
det er ikke den som er på hovedbildet som vinneren får,
men denne, Botanical Collection fra Prima.







Det var altså alt.
Og hva må dere gjøre for å være med i trekningen?

1. Fortell videre om candyen min/Spread the word!
Skriv om den i et innlegg, eller legg den i sidebaren,
og link til meg.

2. Vær en følger/Be a follower!

Candyen er til mine følgere,
men nye følgere får så klart delta.
Men ikke bli følger kun for candyen,
nobody likes a candygrabber...



3. Registrer deg i InLinkz/Leave your name with InLinks.
Du må desverre ha blogg for å kunne delta.



Det skulle da være greit. :)
Candyen står åpen til 15. juli,
og jeg bruker så klart random.org til å trekke vinneren.


Tusen tusen takk til alle dere som gjør bloggverdenen
til et så koselig sted å være.
Lykke til til dere som deltar.










99 kommentarer:

Gro sa...

For en herlig candy du har satt sammen. Har lagt den i sidebaren og kan bare krysse fingrene.
Klem :o)

Bodil sa...

Kjempefin candy du har Anne :)
Bilde med link i sidebaren min.
Krysser fingrene for denne :)
klem

Lolô Artesanato sa...

Lovely candy Anne
tks for the chance to win
I posted in my blog's sidebar
xx
Leila
leilacassimira@gmail.com

Eva Marie sa...

Noe så HERLIG Anne =)
Krysser fingre og tær for denne!
Følger har jeg vært lenge og nå ligger det link med bilde i sidebaren min =)

sallysbitz2 sa...

Lush Summer Candy Anne, thanks for the chance of winning x

I am already a follower BUT I am having problems seeing fellow bloggers follow section. So, if you are getting new followers & they have the same problem as me, they will not be able to follow you until the problem is fixed.

I would be interested to know if anyone else is having this problem x

PS... I HAVE CANDY TOO.

hugs sally x
sallysbitz.blogspot.com

Scrappegal sa...

WOOOW, så HERLIG candy du har samlet sammen asså!!!! :) Dødslekker!
Jeg trodde jeg var følger her allerede, men kanskje ikke likevel..... Men, jeg får ikke til å legge meg til, da knappen er borte. Kanskje den kommer tilbake igjen litt senere..... :)
Har ikke blogget på lenge nå, men denne candyen ga meg lyst til å blogge litt igjen! For denne candyen burde jo flest mulig få vite om!! :) :) :)

Anonym sa...

Kjempeflott candy du har satt sammen, en ordentlig skatt:)
Heldig er den som vinner denne :)
Har ordnet en link med bilde i sidebaren min.
Ønsker deg en fin lørdag videre:)
Klem Lill

Pelargonia sa...

I am your follower already, and your big fan, since I discovered your blog :) Thank you for a chance - I really can't resist :D This is very sweet stuff! :)
Big hugs for you!

Chrissy sa...

Thankyou for the chance to win your gorgeous candy. I'm a follower and have posted on sidebar.
Luv CHRISSYxx

Synnøve sa...

Jøye meg!!! Det er det man kaller en skikkelig goodie-bag! Sååå mye fint du gir bort!
Slenger meg gjerne på her, og krysser fingrer og tær;)
Klem klem

Kras sa...

Dear Ann, very big, expensive candy, thanks to participate and for the great opportunity to get good things.

Ardilla sa...

WOW, Anne! Nice summer candy :)

Thanks for the chance, I did all of the above and I'm an old follower...

-Sanna- sa...

Wow, for en herlig candy du har satt sammen. den skulle jeg gjerne ha vunnet, vett'u.
Link i bloggen og følger er jeg fra før.

Elen sa...

For en fantastisk candy du har:-) Det er alltid så koselig å se i bloggen din. Du lager masse flott og jeg finner masse inspirasjon her:-)

Jill sa...

Så masse flott, herlig candy:) Må bare få si at det kortet du hadde laget til dagens bursdagsbarn var helt fantastisk.

Jill sa...

Det skjønner jeg godt, må være moro å bruke så mye flott på et kort! Tusen takk for det, og i like så:) Var snuppa "høy på sukker" utover dagen? Her ble det fylt på med litt ekstra, dro litt senere og kjøpte oss softis;) Fikk du noen fine bilder av dagen , forresten?

Christina sa...

Wowww Anne that is a gorgeous candy dear! Well I put my name in it, thanks for the change!
Hugs Kristel

Marianne sa...

For en utrolig flott candy du har satt sammen Anne !! Du er utrolig generøs. Blir gjerne med i trekninga jeg :)

Må ned og se på kortene dine og.. for du lager så mye flott.

Ønsker deg en flott sommer,
Klem Marianne

liz sa...

Da blir jeg også med! Men satser på hjelp via pm på bv!

Guri sa...

For ein superlekker candy du har laga til!! Har linka til bloggen din i sidebar. Følger har eg vert leeeenge, så eg har fått med meg alt det flotte du lager :)

Vivian's hobby side sa...

Herlig blogcandy du har laget til!! Krysser fingrer og tær!!
Takk for sjansen til å vinne!!
Utrolig inspirerende å se i bloggen din, har vært følger en stund!! Ha en flott sommer! Klem Vivian

Dorte sa...

Dejlig candy du har til en heldig en af os. Tak for chancen til at vinde.
klem Dorte

Lici4ka sa...

Спасибо за невероятную сладость!

Camilla sa...

Fy søren, Anne! Denne candyen sikler jeg etter altså :D Følger er jeg, bilde med link har jeg lagt i sidebaren min og vips så har jeg gjort det som trengs ;)

Takk for muligheten, jeg krysser fingrene :P

Klem Camilla

Scrappegal sa...

Da har jeg gjort alt som krevdes tror jeg... :) Skrevet innlegg i bloggen min, og er følger! :)
Og jeg må bare si: WOOOOOW, for en blogcandy!!!!! Største jeg har sett!!!!! Snakk om heldig vinner av denne lekkerbiskenen! :)

Hildes Scrappeunivers sa...

Førr en fantastisk candy! Æ prøve lykka hos deg, og krysse fingran!

Klem fra Hilde
(som e ei anna scrappeglad jente litt lengre sør i Nordland)

WencheP sa...

WOW - for en fantastisk herlige candy. Håper jeg er heldig da... :)

Jeg er følger og jeg har linket i bloggen min.

Ha en fin langhelg!

-Wenche

Malin sa...

Du lager utrolig mye flott! Funnet masse inspirasjon hos deg.

Flott candy du har og

svan sa...

hei!

wow mange flott candy du har:)får masse bra inspirasjon hos deg!:)

jeg start med kortlaging ikke så lenge siden så tenger masse tinge:D

håper jeg er heldig hos deg:D

har legge disse på blogg min:)

har en flott dag:) klem svan

Tipitá sa...

Nagyon tetszik ez a candy, színesen elfogadnám! Szeretnék játszani, hírdetem a blogomon is! Köszönöm a lehetőséget!

Moonchik sa...

this is a very big and tasty candy, a very large thank you for

это очень большая и вкусная конфетка, очень большое спасибо за шанс

Berit sa...

Oi, for en herlig candy!! Den må jeg bli med på og så er det bare å krysse fingre og tær:)

Lill Anita sa...

Heisann.
Ja dette må jeg si hva litt av en candy...
Her må jeg legge meg til å håpe på det beste.
Legge meg litt som følger:)

Annelie sa...

Vilken underbar candy du bjuder på, jag håller mina tummar stenhårt för att det är jag som har turen att vinna den!
Har länkat i min sidebar & är följare sen länge :)
Ha det bäst!
Kram Annelie

Siri sa...

Hei!

For en herlig premie! Jeg blir gjerne med. Gleder meg til å følge den inspirerende bloggen din videre!

Klem Siri

Kari sa...

Oioioi for en lekker candy Anne. Jeg vil gjerne være med i trekningen av denne!

Ha en super sommer og så gleder jeg meg til å se hva du lager i løpet av den!

Ha en flott dag!
Klem Kari

May Britt sa...

For en herlig candy, er allerede følger og har lagt candyen i sidebaren i bloggen min:)

tvi tvi til meg:))

klem maya

Anniebee sa...

Hi, Anne!

I love your name! I have just discovered your blog and I love your paper crafting style. It is similar to my own style except that yours is a little more shabby chic. You do a fabulous job of coloring your images. I am going to look at a few more of your projects while I'm here and I'll probably become a follower. I hope that you'll visit my blog too. It's http://anniebeescraftroom.blogspot.com.

Anne (aka Anniebee)

Anniebee sa...

This is gorgeous candy, Anne! I am now your devoted follower and I am glad I found your blog when I did. I will visit you often to see what lovely and creative projects you have been making. I have posted your candy in my right sidebar. Thank you so much for the chance to win new crafting goodies.

Anne (aka Anniebee)

Ann-Charlotte's blogg sa...

En underbar candy Anne!
Det är klart jag vill vara med och få chansen att vinna allt detta härliga!
Är ju följare sedan tidigare och
länkat har jag gjort i min sidebar.
Många Kramar Ann-Charlotte

Steffie sa...

A wonderful candy!
Thank you!

Best wishes from Germany,
Steffie
http://steffieshexenhaus.blogspot.com/2011/06/candys-so-weit-das-auge-reicht.html

Vanja sa...

Thanks so much for a chance to win this yummy candy! I'm a follower and I added the link in my sidebar.

hugs
Vanja

Hildegunn sa...

For en lekker candy!
Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen av denne ;) Bilde og link er plassert i sidebaren min.
Ønsker deg en fiiiin sommer!
Klem

Renee V sa...

WOW! Beautiful candy, love the stamps... Thank you for the generous prize and for the chance to win. I am a follower and have linked to my sidebar :) Have a great day!

Hobbykroken sa...

Kjempefin candy du har Anne :)
Bilde med link i sidebaren min.

Ønsker deg en riktig god sommer.


Ann Kristin

Gro sa...

Såmye flint jeg finner her i bloggen din.
Jeg kommer garantert tilbake.

herlig candy. Bare å krysse fingrene!

Mona`s Bittelille Scrappekrok sa...

For en utrolig lekker candy du gir bort! Takk for muligheten til å vinne. Klem...Mona

Anonym sa...

Gorgeous candy.
That's an awesome collection of goodies you're giving away. Hope to have luck and win! Thanks for the chance to win!

Lisandia sa...

Wat een leuke candy zeg! Ik hoop dat ik eindelijk win!
Groetjes lisandia

Meital sa...

What a great candy :):)
Thanks so much for this opportunity!
Have a great summer :):):)

Stampersue sa...

Hi Anne What lovely candy you are giving to one lucky person. I have posted on my sidebar and I'm already a follower. Thanks for the chance.

Stampersue
X

Danusia sa...

Z przyjemnością się zapisuję po te cudowności.
pozdrawiam:)

Mahrian sa...

Hello dear Ann! You have a such lovely blog! And your candy is not a candy.It's a real dream so helpful! I've posted your candy with a link back here on my sidebar at "sorteios/candies", by date! I'm spreading the news there! And thank you so much for the chance to participate in these lovely goodies and for it's opened to everyone! God bless! :D
Follower's name: Wishmade

Malin E sa...

Hej Anne!
Här inne finns det lika mycket fint att titta på som alltid.
Självklart vill jag gärna vara med och tävla om den fina candyn så gulligt av dog att erbjuda detta! Och bäst av allt är ju att den slutar på min födelsedag! Men ålder ska vi inte tala om här...fniss..;o)
Ha en fin kväll.
KramMAlin

Priya sa...

Wao...
Thank you so much Anne for being so generous and offering such a lovely candy....
I am following you now.. Please visit my blog too... I have just started... :)
Looking from some inspirations from you..
Priya Sondhi
http://priya-n-papers.blogspot.com/

Katarinas Lille Verden sa...

Hei Anne!!
Kan jeg vere med i din candy?
jeg har lagtut bilde og link i bloggen min.

Mvh Katarina

Sylvia sa...

Oi oi oi - så flott candy:-))
Melder meg på i kampen.
Har vært følger lenge og har nå lagt bilde av candyen med link i sidebaren på bloggen min.

iwonakra3 sa...

Fantastic candy!!!!

Ms. Petersen sa...

Thanks for the chance to win your wonderful candy! It's really wonderful. I am now a follower and have posted a pic of it on my blog at: http://paperluvver.blogspot.com/. Again, thanks!

Aina sa...

Wow, for en flott candy! Så mange godbiter at jeg blir nesten stum. Gjør alt jeg får beskjed om med glede, for å få sjansen til å vinne :)

Prisha Dharmani sa...

Thanks for a chance to win these wonderful goodies.Your New follower & have added the candy to sidebar

Regards,
Neelam
http://kreativehobbycrafts.blogspot.com/

Lovely Linda sa...

Hello Anne - I am so happy to have found your Blog - your card are divine, I am going to enjoy following! Thank you too for the opportunity to win this YUMBLY Cnady - I am off to link it to my Blog:
http://lovelylindascraftcentral.blogspot.com/
and would love you to visit sometime! {{{hugs}}}

Siv sa...

Så flott candy! Jeg har lagt deg til i sidebaren min, men av en eller annen grunn så får jeg ikke til å bli følger av bloggen din..
På siden din så står overskriften "FØLGERE", men under er det bare et blankt felt..
Fint med en oppdatering når dette er i orden, så jeg kan følge den flotte bloggen din!

Klem, Siv

Siv sa...

Nå, noen timer senere, fikk jeg det til! Hurra, nå er jeg også følger av bloggen din! :)

Shubhra sa...

Thanku Anne for offering us such a generous candy :)

Caz sa...

What a great prize candy, have image in side bar,...thanx for chance to win..xx

anjie sa...

Fantastic candy!!!!

wilma139@yahoo.it

Betka sa...

Hi Anne!

This candy is very exciting!
I follow your blog and every step I did. Thank you for the opportunity!

Hugs Betka

SusanLotus sa...

Vilken fantastisk candy
och en jättefin blog!

Glöm inte att komma och titta in hos mig också, kommer att ha en candy inne hela juli månad.

Ha en underbar sommar och njut av
midnattssolen där uppe! :)

Kram Sussie

Debbles Dabbles sa...

Wow what a lot of great Candy, thanks heaps for the chance to get some beautiful things....feeling inspired already! x

Lene sa...

Wow - det var en utrolig flott candy!
Jeg prøver lykken :)

Rebecca sa...

Finfina saker, klart att man måste vara med! Är följare och sedan länkar jag i min högra sidebar; http://beccapysslar.blogspot.com/

Anonym sa...

Sommerens flotteste give away! Håper at nettopp jeg har trukket vinnerloddet :-) anikris3@online.no

LivetenligtMaldis sa...

absolut vill man vara med i gruppen som önskar denna underbara candy! Kram från grannlandet :)

troy sa...

Oh my goodness what fantastic candy Anne. have linked to my sidebar.

have a lovely day

hugs Troy xxx

Hlora sa...

Hello!!
thanks for great candy) I am a follower)
I am new in scrapbooking, and I really need in this amount of goodies you offer. Thank you!
I linked it on sidebar.
hugs. Hlora.
http://hlora.blogspot.com/

Laila sa...

Hi there Anne,
Thanks for offering such a nice candy on your blog. I'm new to your blog, but already like what I see :O)
I have a candy too. Come check it out on http://blog.lolapigen.dk

Hej fra Laila i Danmark

Anonym sa...

tks for the chance to win
I posted in my blog's sidebar
xx

http://laryssagaia.blogspot.com/

Maja sa...

vad kul! Jag är följare, och jag länkar med bild i sidospalten i min blogg!
kram
Maja

Naddel sa...

Linked u, thx, I have a candy going too!

Vollya sa...

thank you for the chance!! your candy is really great!! thank you!

Bakterno sa...

Én is jöttem játszani!

Monessa sa...

Beautiful gift! :) --- Gyönyörű ajándék!
http://monessa1.blogspot.com/

Frk. Bogstad sa...

WOW!
Har lagt til namn og bilde i sidebaren. Kryssar fingre for denne flotte candyen :)

Hilde sa...

Nydelig Candy! Og kjempefin blogg! Jeg drev endel med scrapping før, og det var kjekt med litt inspirasjon!! Kanskje jeg finner frem eskene med utstyr denne uka ;) Jeg skal følge deg fremover for mere inspirasjon!

2 lodd til meg ;)

Askepott sa...

Spennende med candy. Får ikke lagt meg til som følger, men siden du har en fin blogg og er "nordlænning akkurat som mæ" så har jeg lagt deg til under "Blogger som jeg følger" i min blogg. Vet ikke om jeg får lagt meg til som følger før candyen din går ut, for nå drar jeg på ferie.
Da er det bare å krysse fingre. :-))

Jani sa...

Wow Anne, first I want to say" BOTH YOUR BLOG AND YOUR ARTWORK IS AMAZING!"
Thank you for all the great inspirations you share with all of us! I just found your blog, but I'm so glad I do! I have already found so much thing that caught my eye!Now i want to click throught a bit more of your blog and thanks for the chance to win, too!
Jani x

Mickymunchkin's little space sa...

Wow, what a great blog and what a WONDERFUL candy! Glad I found you :)
Thanks for offering the candy, I just try my luck, you never know...
Hugs,
Mickymunchkin

Marushy sa...

Hi,
wow a nice Candy. your picture ist in my sidebar. thanks you for the chance.

Hugs
Marushy

Unknown sa...

Cannot get translator to work. But I have put your candy on my sidebar, hope you get tons of followers, and thanks so much for the chance to win :O) Hugs! Leah Ann

Profumo di matrimonio sa...

wow...wonderful candy...i hope to win!!! XXXXX kiss Profumodimatrimonio

Belkies sa...

Hi!
Thanks for the chance.
I am your follower). I hope I'm lucky!)))

creAlessia sa...

Great blog, and wonderful candy!!
Hope being so lucky.

http://crealessia.blogspot.com/2011/07/tempo-di-blog-candy-felixir.html

Heike's Creativeplace sa...

Wow, what a amazing candy, thanks for the chance to win. Maybe i have luck :-).

Big Hugs
Heike

Crie Artezzanato sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Crie Artezzanato sa...

Hi..
My name is Val. I'm from Brazil. I would like to know if I can participate in the summer candy.

I did a post on my blog about your summer candy. http://crieartezzanato.blogspot.com/2011/07/sorteio-no-blog-felixir-sorteio-15-de.html

Name - Val Rodrigues
Follower- crie artezzanato

I left my name with InLinks

Hugs

Annica sa...

Oj, vilken fantastisk candy. Jag tar självklart chansen att vara med. Tack för all härlig inspiration.

Kram,
Annica

Askepott sa...

Heisan - nå er jeg innom igjen. Ser at "Følgerne" på min blogg fungerer, men ikke på din.....

Askepott sa...

Hihi - det gjelder å ikke gi seg. Der var jeg blitt følger, gitt. :-)) Endelig funka det. :-))) Jeg skal nok følge med på alt det fine du lager. Ha en finfin sommer!!