Sider

fredag 14. mai 2010

Trifold julekort

Ikke helt sesongriktig å lage julekort i mai, men jeg måtte bare bruke det søte julepapiret (er det ikke LEKKERT papir?), og så hadde jeg jo et trykk liggende ferdig farget. Det er bare festet helt forsiktig, så jeg kommer antakelig til å bytte det ut med ett som er litt finere.

Dette er første gangen jeg lager trifold-kort, men dagens kort nr 2. Det første har jeg ikke dekorert utover å lime på mønsterpapir, for som vanlig blir det ikke noe bra når jeg prøver et nytt kort for første gang. Det er viktig lærdom da, så kort nr. 2 pleier å bli normalt. :p




4 kommentarer:

Ukka sa...

Lovely card, such pretty colours & the image is so sweet!

❤ Kaia sa...

Nydelig kort.
Kjempeflotte papirer, og nydelig pyntet.
Ha ei super 17.mai helg.
fra Kaia

Groskro sa...

Takk for en hyggelig kommentar i bloggen min. Fine kort du lager :-)

Og gled deg til du finner boka "Den tidsreisendes kvinne", boka er kjempefin!! :-)

Ha en fin 17 mai! :-)

summer82 sa...

Dæven så proft!! helt nydelig!:) imponert over hele bloggen din:)