Sider

torsdag 24. juni 2010

Get-rid-off

*Denne er stengt*

Jeg har rotet fram en del scappesaker som jeg vil kvitte meg med. I stedet for å kalle det en give-away og late som om det er en flott gave, så er jeg ærlig og sier at dette er ting jeg ikke vil bruke selv. :)




Noe av dette er jo helt greit da, det er for eksempel et clearstamp og et clearstamp-sett, begge fra papirloftet. Det enkle stemplet er veldig fint, grunnen til at jeg gir det bort er at det har en liten skade på baksiden, så jeg fikk et nytt på reklamasjon. Det stempler like fint da, jeg har testet det. Det andre settet fikk jeg ved en feiltakelse, og fikk lov til å beholde det. Det er ikke helt min stil da, så jeg gir det vekk. Ellers er det bare sånn at tingene har feil farge eller bare feil stil. Det er ingenting som er ødelagt.
Jeg er veldig for gjenbruk osv, så jeg tenker at kanskje noen andre vil ha dette selv om jeg ikke vil ha det selv. Så i stedet for å kaste det, så gir jeg det vekk.

Pakken inneholder:
Clearstamps til bursdag.
Diverse klistremerker
Et band, klistreband og magic mesh
Die cuts og annet stæsj som var en del av et sett
Fjær, knapper, halvperler/bling og en pakke brads.
Nå har jeg også funnet fram masse stempeltrykk som jeg ikke får brukt. De er stemplet med vannfast blekk, men papiret er for tynt til at jeg kan male med distress på det.

Har du lyst på hele eller deler av pakken (du får hele uansett, men du kan jo gi videre eller kaste det du ikke liker), så bare skriv en kommentar her. Pass på at jeg kan nå deg dersom du vinner, enten via bloggen din el. Ingen skal presses til å bli følger eller reklamere på bloggen, men om noen vil linke hit eller bli følger er så klart det bare koselig.
Håper noen kan få mer bruk for dette enn jeg hadde.
Jeg trekker vinneren om en uke, altså torsdag 1. juli, klokken 12.00.
Påmeldingen foregår helt til jeg trekker.

Siden tekststemplene er på norsk, sender jeg kun til Norge.
The statement stamps is in norwegian, so I only send within Norway.

33 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Elsker fjær jeg, så denne har jeg lyst på uansett :D

synnøve sa...

Heia, dette er jo en super pakke det! Jeg har en sønn på 10 år som har begynt å samle/kjøpe ting til seg selv, han har allerede laget kort i flere år, og koser seg med denne hobbyen han også. -til og med en egen scrappekoffert har han ordnet seg for å få plass og ha et system.
Tenker Arne hadde vært kjempefornøyd med å vinne en slik pakke. Skal linke i bloggen min jeg.
http://synnvespapirhobby.blogspot.com/

Anonym sa...

Jeg melder gjerne på 3 av mine barn, som elsker å lage kort mm.
Jeg har ikke egen blogg, men kan finnes inne på CasaKreativ under nicket Monique.

Anonym sa...

ønsker svært gjerne å melde datteren min på denne jeg::):)

mumoftwo på babyverden:)

Kari sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen! Lager et innlegg i bloggen min i kveld, må bare forte meg å skrive meg opp. Liker stempler og fjær og litt av hvert jeg. Og så tror jeg nok datteren min gjerne vil ta det jeg evt ikke bruker opp med en gang selv.

pia iris sa...

jeg er gjerne med på denne jeg, men datoen for trkning er gått ut *fnise*
skal ta meg en runde i bloggen din jeg :-)

Renate Røverdatter sa...

Her var det masse flotte fjær. Og det jeg ikke kan bruke i pakken, vil jeg ta med på jobb. Jeg jobber som lærer og har kunst og håndverk. Synes det er gøy å lære elevene å scrappe litt. Men skolen har et stramt budsjett:(

Mariii sa...

Jeg og 4åringen vil gjerne delta ;)

Iselin sa...

Vil veldig gjerne ha! Har stempeldilla og syns forøvrig det var mer som så interessant ut ;)

(MammaMø og Kråka på BV)

Berit sa...

Jeg synes dette ser ut som en bra pakke jeg da og vil gjerne være med:) Legger en link til deg i sidebaren min også. Klem:)

Elisabeth sa...

Hei
synes den ser kjempe fin ut, siden jeg er nybegynner trenger og ønsker jeg meg stortsett det meste!!!!! Følger... og i sidebaren min Klem Elisabeth

Linda W sa...

Hei
blir gjerne med, synes det var mye fint jeg:)
klem

Hege Berge Andreassen sa...

ÅÅÅÅÅh, jeg vil og være med i trekningen! ;) Er helt fersk i "gamet"!

Olga Marie sa...

Ooooooooooooo for en kjekk pakke! =D
Jeg er vel ikke helt ny innen scrapping, men det er først nå i det siste jeg har avansert og faktsisk laga litt fine ting =P
Takket være blandt annet fine inspirerende blogger som dette, forum og youtube... hihi.

Wibeke sa...

Åh, så kult da :-) Jeg elsker knalle klare farger, og morsomme klistremerker! Tekststempler er alltid kjekt for enhver anledning.
Ha en fin kveld :-)

Anonym sa...

Så mye fint :)
Er HELT fersk innen scrapping, så har igrunnen bruk for alt. Og bonusdatteren på 11 ble helt hekta i helgen. Så om det er noe jeg ikke får til å bruke, vil alltids hun finne bruk for det :)

Miss Hønemor sa...

oooh, get-rid-off, den liker jeg :)
Var masse fint her, så jeg blir gjerne med på trekningen :)

synnøve sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
maska sa...

Jeg blir gjerne med på trekningen.
Tekststempler er alltid kjekt å bruke.

❤ Kaia sa...

JEg vil gjerne være med på denne.
Noe av det så veldig kjekt ut, og hvem får vel nok av stæsj...
Klem fra Kaia

Håper85 sa...

Har lyst til å starte med kortlaging... Følger endel med på forskjellige hobby blogger for å få inspirasjon... Så vil gjerne være med på dette... Trenger utstyr så er ikke så nøye hva du ville gitt meg, hvis du ville gitt meg noe:) Stempler er noe jeg prøve å finne litt fram til...

Jill sa...

Åh, dette så ut som en spennende pakke:) Masse fint utstyr der! Vel, får melde meg på jeg også så er jeg iallefall med i trekningen:)

Anonym sa...

der var det mye lekkert ja ;)

mye jeg kunne brukt :)

melder meg på jeg...

hilsen mammantilsnuppa på bv ;)

Christine sa...

Jeg er helt ferdk på scrapping, og har enda ikke så mye utstyr, så jeg tar imot med åpne armer :)

mammapappaogbaby.blogg.no

Cecilie sa...

Så ut som det var masse fint der jeg kan få brukt for, så jeg slenger meg med i trekningen jeg. :)
Skal lage en liten vink til deg i blogen min senere. Er på vei ut nå..

Tone K. sa...

Så koselig at du gir bort det du selv ikke føler at du får brukt.
Jeg blir gjerne med i trekningen :o)

Monika sa...

heisan - ønsker å vere med på din trekning ;)
smil fra monika

Anonym sa...

Heisann :)
Vil gjerne delta i trekningen jeg også....så flere ting i den pakken som jeg kunne fått bruk for ;)
hilsen minoja på bv :)

cecilie sa...

er gjerne med på trekning:)
fin pakkke=)

Anonym sa...

Heppsann!
Slenger meg med jeg og!!!! Mye fint å leke seg med for en skikkelig nybegynner!!!

Hilsen krezz på BV!

Malin sa...

trodde jeg hadde meldt meg på, men finner ikke kommentaren, så da gjør jeg det hvertfall no :)

*Lilly84* på bv

Line Bjerk sa...

Hei du!
Som jeg sa til deg forrige gang "vi snakket sammen" Så synes du er heeelt gaaal som gir bort de knappene der. Og den filmrullen var jo helt fantastisk! Jaja, jeg får vel bare prøve meg jeg da siden jeg forguder de herlige knappene og er dødsnyserrig på stemplene!!! Hihi.

www.bjerk.me

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med på din get-rid-off!! :) Var masse der som frista! Har akkurat oppdaga stempling og sikler veldig på de clearstampene;)
Ha en fantastisk kveld videre og kos deg med mårradaens trekning:) *krysse fingre* :)

Mvh Rita ( rilo fra BV ) :D