Sider

lørdag 5. juni 2010

Skal vi være venner, du og jeg?

I går kom postmannen på døra med en stor og tung pakke fra papirloftet til meg. O lykke!
Så så snart snuppa tok en liten blund, måtte jeg jo scrappe og kose med med de nye sakene mine. Har vært fri for hele ark med hvit bazzil ganske lenge nå.
Jeg lagde denne LO-en av snuppa og tremenningen hennes, første gangen de møttes. Det er bare fire uker mellom dem, men det ser ut som det er mer, Sofie er ganske stor.

Så må jeg jo bare benytte anledningen til å skryte litt: Lillesnuppa vår gikk sine første skritt i går kveld, og bare mammaen fikk se på. Vi er veldig stolte, selv om hun er blandt de siste i sin aldersgruppe til å gå.







LO-en er levert til Scrappehusets utfordring, Barnas måned.

5 kommentarer:

Torill sa...

Kjempeflott! Likte oppsettet ditt veldig bra!!

Jill sa...

Neei, gjorde ho? Så flink ho e den snuppa:) Gleda æ te å se sjøl:)
Så fint det blei, du e så flink. Lika kreativiteten din!

tæsj sa...

Denne var kul! Fin layout på layouten asså:)

Kine`s hobbyblogg sa...

Råstilig Lo:)
Flott oppsett og kjempefine farger...

Charlotte sa...

denne har jeg ikke sett før, den var kanonstilig!!