Sider

søndag 15. august 2010

Gi aldri opp - Utfordring #4 hos Anonyme Scrappere

Så var det tid for utfordring #4 hos Anonyme Scrappere.
Utfordringen denne gangen er "Black and White", og betyr rett og slett av man skal lage kort i sort og hvitt. Farge på motiv er lov, samt diskret distressing i en nøytral farge (som f.eks. brunt, sort og grått), og pynt som er blank eller i sølv er lov. Ellers må alt være i hvitt eller sort.


Dette kortet er nr. 4 i rekken av bestillingskort til RAK-vinneren min. Hun ville ha et til svigerfaren sin som er på bedringens vei etter noe form for sykdom. Dette kortet kviet jeg meg veldig for å lage, fordi jeg syns det var vanskelig å finne på noe. Jeg fikk plutselig inspirasjon fra Kaptein Sabeltann, den første historien. Den avsluttes med en flott sang, som jeg har brukt litt av her. Her har dere refrenget, og om dere vil høre sangen kan dere se den fra filmen her, den begynner på ca 3.30.


Gi aldri opp,
kjemp mens du kan.
Stol ikke på en ussel tyrann.
Nå er det frihetens klokker som slår
Kampen er over og seieren er vår



Så håper jeg svigerfaren hennes tar de inspirerende ordene og blir så frisk som mulig, fra det han har kjempet mot.





Materialer:
Mønsterark fra American Crafts.
Hvit blonde fra Wild Orchid Crafts, og sort blonde fra Kutt Ut.
Thickers fra American Crafts, og minialfa fra My Little Shoebox.
Magnolia stempel, fargelagt med Distress reinkere.
Fargene jeg har brukt er: Tattered Rose, Aged Mahogany, Antique Linen, Black Soot, Faded Jeans, Vintage Photo, Valnut Stain.


Dette er forresten mitt innlegg nr. 98 i bloggen min, så da tenkte jeg å avsløre av i løpet av kort tid skal jeg ha en candy. Og da mener jeg virkelig en lekker CANDY! So stay tuned. ;)

7 kommentarer:

Ragnhild sa...

Så tøfft et kort, men samtidig kjempe søtt! :)
Klem fra Ragnhild.

Christina sa...

That's a gorgeous card Anne! Really wonderfull!
Hugs Kristel

Anonym sa...

Skikkelig tøft kort :D Også er du så flink å fargelegge :D

Jodi sa...

OH so cute! I love the colors and layout of your card. Great paper too!
Hugs
Jodi =)

Karin sa...

Hej Anne,
vad mycket fint du har gjort sen jag var här sist. Ha en bra dag!

Therese sa...

Kortet var kjempe tøft, men søtt.
Nydelig tekst syns jeg da!!!
Klem

Mona Evy sa...

Kjempe tøft kort!! Lekker fargelegging!!