Sider

søndag 15. august 2010

Toffefee - Takk

På tirsdag er oppstarten på skoleåret, og jeg må møte opp bare en dag på skolen for å få informasjon og delta på litt høytideligheter. Etter mye om og men fant jeg ut at jeg kunne ta hurtigruta til Bodø kvelden før, og finne noen å overnatte hos i byen. Det er det enkleste, når man ikke har egen bil eller lappen, for ingen kjører til byen så tidlig at jeg rekker hurtigbåten. Så jeg kontaktet en venninne som bor der, vi har ikke hatt mye kontakt den siste tiden, siden vi ble venner da vi gikk i samme klasse her jeg bor, men nå er hun jo tilbake i Bodø. Men jeg fikk lov til å overnatte hos henne, og hun skulle til og med hente meg når jeg kommer om natta med hurtigruta. Så jeg ville bare lage en liten sak til henne. Det ble en eske med Toffefee, for jeg tenker at de som ikke liker dem må jo være i mindretall. ;)



Materialer:
Mønsterark fra Papirdesign og Jenny Bowlin, samt en gammel bokside, distresset med Vintage Photo og kantskraperen fra Tim Holtz.
Roser fra Wild Orchid Crafts og Papirloftet.
Perlebånd fra Kutt Ut.
Thickers fra American Crafts.
Kantene på det innerste og nest ytterste laget med papir har fått en kant med Stickles i fargen Star Dust, men det kommer dårlig fram på bildet.

Esken er også påmeldt til utfordring #5 hos Vintage Utfordring, "altered items".

22 kommentarer:

Ragnhild sa...

Denne var knall fin! :) Fine farger og alt smelta veldig bra sammen! :)
Lekkert! ;)

Christina sa...

Wowww that's a great gift Anne!
Hugs Kristel

Pinklady 68 sa...

Flott dekorert toffee eske!
Nydelig blomster pynt......en koselig gave å få:-)
Ha en fin og kreativ uke!
Klem Laila.

Anette sa...

Jeg bare ELSKER denne!!! Nyyydelig blomsteroppsett!

Bodil sa...

Så nydelig pyntet eske, en flott gave dette da :)

Elaine sa...

This is so beautiful Anne.
I love all the flowers, so very pretty.
Hugs Elaine xx

annes paperfun sa...

Ååå så utrolig lekker esken er pyntet!
Så flott med boksiden som "magebelte" rundt esken.
Nydelig blomsterpynt!
Ønsker deg en herlig start på en ny uke og takk for alle dine oppmuntrende kommentarer som du legger igjen i bloggen min.
Storklem Anne

Yvonne Hagane sa...

For en flott gave du har laget! Den er jeg helt sikker på at hun setter stor pris på. Nydelig pyntet!

Linda sa...

Kjempeflott eske du har laget!
Er så gøy å se hvor mye fint du har laget!
Får jo lyst å teste ut annet enn kort selv også:)

Linda S. L sa...

så utrooolig nydelig dekorert! Denne blir venninna de helst sikkert begeistret for!!
herlige farger og detaljer :D

takk for at du deltar på vår utfordring hos vintage udfordring!
klem fra Linda

Jill sa...

Så fin den var, en flott gave:)

Dorthe/Dob sa...

Hvor er den bare vildt flot..
Smukke farver og blomster.
Der er så mange smukke detaljer.
Tak for din deltagelse i vintageudfordringen

Jill sa...

Ja vi kosa oss ute:) Ho ligg enda å søv her. Va det imorra du sku på samling, eller første skoledag? ;) Om det va så må du ha lykke te, blir sekkert kjempespennanes. Stakkar lille, ka så feila?

Ja, e nok best å vær inne te ho e bedre. Har ho feber å?

Marianne/skorpionen sa...

Fantastisk vakker med alle de nydelige blomstene!

sonja sa...

Så fin den er !
For en fargeharmoni )

Miriam sa...

Kjempefin eske!
Lykke til med studiestart i morgen :)

Ann Cicilie sa...

For en herlig dekorert eske, den er jeg helt sikker på at ble satt pris på:) Og det var jo godt det ordnet seg!

Takker og bukker for hyggelig kommentar inne hos oss i Scrappehuset, det blir vi glade for!

Jodi sa...

This is so pretty!! Love your colors and pretty flowers!!
Hugs
Jodi =)

Mim... sa...

Så läckert den asken blev och ett läckert innehåll också.
Ha det bra!

Karina Bunkenborg sa...

wow hvor er den bare flot. Lækker farvesammensætning!
vh Renne

Filharmonica sa...

Rålekker :-)) Takk for at du deltar i vintageutfordringen!

Benita sa...

Hold da op hvor er den bare flot!

Tusind tak for din deltagelse på vintageudfordringen.