Sider

tirsdag 3. august 2010

Waiting for someone to love

I dag er det onsdag, og ny utfordring fra oss Anonyme Scrappere.
Oppgaven denne gangen lyder som så: "Load it up!"
Det betyr at vi vil se full-lessede kreasjoner, noe som passer meg veldig bra.
Elsker overlesset shabby med et touch av vintage.

Her er det ene av mine DT-bidrag. Nå mens vi enda er bare to i DT, lager vi litt ekstra så det skal bli mer å inspireres av. Men vi søker etter resten av vårt designteam nå, så om du er interessert er det bare å se HER. Vi har også en RAK på gang til alle våre følgere, så bare join in.

Jeg var ca 7 mnd på vei da dette bildet ble tatt. Jeg la på meg veldig mye i svangerskapet, så jeg var ikke så flott akkorat, men jeg var jo veldig stolt av magen likevel. Ventetida var lang og til tider tung, men helt klart verdt det.

LO-en er inspirert av sangen Kate Earl - Someone to love (link), som jeg syns passer bra.
Føler at jeg har blitt litt bedre på tekst-biten av å lage en LO. Før ble det gjerne til at jeg fant den på sist, og ikke ante hva jeg skulle ha der eller hvor den skulle være.

Så vil jeg bare fortelle at jeg har brukt nesten utelukkende materialer fra Glue Dots, vår forige sponsor hos AS. Materialene kom så sent at vi ikke rakk å bruke det til forige oppgave skulle ut, men vi har altså brukt dem nå, og de er supre.
Denne gangen er sponsoren Iamroses.com, så alle blomstene her er derfra.




Tag-en kan tas ut, for å få med litt journaling også. :)


Materialer:
Papirer fra Jenny Bowlin, Basic Grey, Fancy Pants, bølgepapp fra emballasje og papp fra en Prima-emballasje. Det er distresset med Distress Ink i fargene Dusty Concord og Vintage Photo, og raspet med Tim Holtz distressverktøy.
Alle blomstene er fra Iamroses.com, noen av dem har blitt behandlet med Walnut Ink i fargen Lilac, og Glimmer Mist i fargene Frost og Old Lace.
Tag-en er fra Sundayint, og lærpynten er fra American Crafts.
Båndene og charmsene er fra Kuttut, og blonden er fra Wild Orchid Crafts.
Alfabetene er fra American Crafts og My Little Shoebox.

12 kommentarer:

Ragnhild sa...

Den var lekker! :) Lag på lag det liker vi! ;)
Å må legge til at jeg syns du var kjempe fin med magen din. :)

Trine Lise sa...

Denne var bare helt enestående!!! Fantastisk med alle lagene. Og det er noe med øynene dine på bildet.... Personlig og veldig flott. Det var jammen mye annet lekkert her inne, så jeg legger meg til på følgere. Kommer mer enn gjerne på besøk igjen. Ha en fin dag! -klem-

Gro sa...

For en kjempelekker LO. Får så lyst til å prøve, men kommer liksom ikke igang :o)

Christina sa...

A wonderfull LO you made Anne!
Hugs Kristel

Anonym sa...

Hej vännen!

Undebar lo, jag bara älskar!! =)

Vill tipsa om att jag har en utlottning nu på ett par superfina örhängen i form av änglavingar som även är tokfina att använda till scrapping. Haka på du oxå, den finns i min nya blogg! =)

Ha det bäst, kramen Ulrica

Therese sa...

Så flott lo!!Herlig bruk av farger og alle lagene var perfekte sammen.
Tittelen var kanon bra.

Anonym sa...

Ååå! Så nydelig LO, Anne! LEKKER var den!!

Klemmer Ida:o)

Randi Th. sa...

Nydelig LO dette! Jeg er så glad i "lag-på-lag".

Ha en strålende flott helg!!!

-klem-

Marianne/skorpionen sa...

Herlig lag_på_lag LO! Flotte og vakre detaljer og et flott bilde!

Maya sa...

Nyydelig LO!!
Lekkert med alle lagene og nydelige blomster!
Klem fra Maya

Yvonne Hagane sa...

For en flott LO! Nydelige lag og flotte papirer du har brukt.
Klem Yvonne.

Unknown sa...

så flott denne var :)