Sider

torsdag 10. februar 2011

Post it easel card

Flere steder har jeg nå sett disse herlige post it-staffelikortene,
så jeg måtte bare prøve på ett selv.
Overraskende lett å lage, bortsett fra at jeg nå i dag
ser at post it-blokken ikke passer, tro om det finnes andre størrelser?
Får finne på noe lurt, og lage direkte etter de blokkene jeg har
neste gang.

Papirene jeg har brukt er fra Maja og Melissa Frances.
Jeg har svertet kantene med Vintage Photo.
Swirlsene er stanset ut med Magnolia Doohickeys.
Jeg har brukt puncheren min fra EK Success.
Hyssing kjøpt hos TreL, og charm og kakeserviett fra Kutt Ut.
Ellers har jeg brukt litt bølgepapp,
og spellbinders.

Tilda er malt med Distress Reinkere.
Jeg har malt et tynt lag med Liquid Pearl over vingene,
så de er grønne (det ser dere på de andre bildene)
med et sølvlag over.
På skjørtekantene har jeg brukt Star Dust Stickles.
Alle blomstene er fra Wild Orchid Crafts,
og det er også halvperlene jeg har brukt.


Her skal det ligge en blokk post its,
men de jeg kjøpte (som ikke er ekte post its) var akkurat
litt for store.






Utfordringer:
Just Magnolia - Anything goes

33 kommentarer:

Chrissy sa...

Stunning, gorgeous work
Luv CHRISSSYxx

Trine Lise sa...

Super lekkert! Jeg eeeeelsker disse papirene, de er så søte. Hva har du fargelagt vingene med?
-klem-

martina's kaartjes sa...

what a pretty and romantic card ! great coloring !!
greetings, martina
x

Veronique sa...

Den var kjempe lekker :)

Ragnhild sa...

Nydelig kort!
Helt herlige farger snuppa! :)
Klem fra Ragnhild! :)

Maria Therese sa...

Nyyydelig kort!!!

cebelica sa...

My goodness, this is stunning! I love, love, love this card. The wings of Tilda are so magical and those flowers are amazing! Everything is put together perfectly! Absolutely stunning!

❤ Kaia sa...

WOW, dette var lekkert.
Nydelig motiv, som var kjempeflott fargelagt, og oppsettet var sinnsykt flott. WOW
Klem fra Kaia

Karin sa...

Wow, jättefint! Pappren är underbara!

Christina sa...

Woww this is a gorgeous card Anne!!
Hugs Kristel

Anonym sa...

Så fint kort! Herlige farger og vakre blomster♥ Tilda var fargelagt nydelig, og hele oppsettet var lekkert:) takk for inspirasjon:)♥

Ha en fin kveld videre! klem♥

Hanne sa...

Virkelig lekkert! Nydelig fargevalg også!
Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min:)
Klem

Berit sa...

Så fint et kort! Herlige farger!
Artig med en anne type kort, dette må prøves;)
-klem-

Annelie sa...

Underbart vackert med så många fina detaljer!!

Anonym sa...

Nyyydelig versjon av dette kortet, deilige, krispige farger du har brukt, blomstene og swirlene bare helt lekkert:)
Klem Lill

Unknown sa...

Kjempe fint post it kort!! Min mal kom fra Marianne og det ble litt trangt til post it blokka hos meg også. Man må vel være skikkelig nøye på målene.:)
Ihvertfall ble kortet ditt nydelig!!
Klem Katarina

Marianne/skorpionen sa...

Så lekket og så stilig med slik post-it oppi! Nydelige ark du har brukt her :)

Bettina L. sa...

Tusen takk for at du er en slik inspirasjon. Lekkert som alltid og de maja design arkene der er så nydelige. Jeg bruker dem selv også:)Og som alltid, lekkert farget stempeltrykk:)

Gunn`s Kort sa...

Virkelig lekkert! Nydelige farger og oppsett:)
Fikk lyst til å prøve meg på denne jeg også:)

Pinklady 68 sa...

Lekkert staffeli-kort!! Nyyydelige mønster ark og flott pyntet!!
Ha en fin helg! Klem Laila.

Bodil sa...

Så nydelig kort, masse herlig pynt :)
klem :)

Ida sa...

Hei!
Så flott denne ble!De vakreste papirer, og nydelig fargelagt Tilda. Så flott med svirler og blomster!
God helg!

Desirée-ScrapDees sa...

oh what a beautiful box you created with this card, lovely. It was a lot of work i think!

angelic crafter sa...

What a beautiful card. this would make a lovely gift for someone who has it all!!! just beautiful- loving the colours too!

Camilla sa...

Helt fantastisk, Anne! :D Hvor henter du all kreativitet fra? Flinka ;) Takk for at du har vært innom hos meg, det setter jeg pris på vet du. Stor klem

Jeanett sa...

Utrolig flott. Liker alle elementene du har med, det blir veldig forseggjort:) Det er også koselig å ha noe fint å ha post-it lappene i.
Ønsker deg en flott og kreativ helg.
Klem

KarenB sa...

Stunning project, I love your attention to detail :)

linnzan sa...

Hej! Jag hittade din blogg via Pyssel-Pinglan och gud så mycket fint du gör! Blir verkligen inspirerad. Såg att du bor på Lofoten, där är det så otroligt vackert. Jag bodde där ett år under 1999, och gillade det verkligen. Ha en bra dag.

Anne H. sa...

WOW - denne ble utrolig nydelig, Anne!
Nydelig malt motiv, fine farger og mange flotte detaljer.
Ønsker deg ei riktig god helg!
Anne

Chrissy sa...

I have left something on my blog for you.
Luv CHRISSYxx

Lori Aragon sa...

I LOVE this!!! Beautiful!
Love n hugs,
Lori

Marianne H sa...

Virkelig kjempelekker!
Ha en fin uke :-D

Askepott sa...

Så lekkert dette var. Har også brent med på at blokkene er i ulike størrelser, så det er best å ha dem klare før man lager...

Ha en fin dag!!