Sider

lørdag 12. februar 2011

Purple post it-card

Jeg vil bare takke for alle de fine kommentarene
jeg får, jeg koser meg så utrolig med å lese dem!
I dag ble det enda et post it-kort,
og denne gangen passet jeg på etterhvert som jeg
limte sammen at post it-blokken fikk plass. ;)
Jeg kjenner at det snart er på tide å kjøpe nye
mønsterark, selv om jeg har en bunke liggende.
Jeg har rett og slett ikke vært flink til å kjøpe ark
som jeg får brukt, så jeg tror jeg må prøve å selge noe
så jeg kan kjøpe ting jeg får til å bruke.
Veldig uvant å bruke lilla,
men jeg fikk ånden over meg.
Av en eller annen grunn syns jeg lilla er litt vanskelig,
mens rosa, som jeg ikke har likt siden jeg var barn,
det er kjempelett.
Så nå har jeg både malt og dekorert med lilla,
ser ut som det gikk bra da. :)

Ingen tekst på kortet denne gangen heller,
av en eller annen grunn glemmer jeg litt
av å fikse tekst på kort av og til,
og jeg klarer ikke helt å finne rett plass
eller riktig tekst.

Papirene her er fra Prima, og det lilla bak der er fra Nille.
Jeg har svertet kanter med Distress Ink Vintage Photo,
og blending tool. Jeg har brukt kantpunch fra EK Success,
en tag (godt kamuflert), en bit kakeserviett,
og for første gang har jeg brukt Doohickyen med blader.

Jeg fikk en ny eske fra WOC i går, med nye blomster og bånd,
blandt annet. Kjøpte også noen meter med disse båndene,
det er egentlig hvitt, men jeg har farget det med distress-pute
i fargen Dusty Concord og Glimmer Mist i fargen Frost.
Charmen er fra Hobbykroken!

Hjertebradsene er fra en vandrepakke.
Alle blomstene her er fra WOC, utenom den hvite tøyblomsten,
som er fra Kutt Ut. Alle blomstene har fått litt Star Dust Stickles på seg.



Tilda er så klart fra Magnolia.
Hun er malt med Distress Reinkere,
jeg har brukt Tattered Rose, Vintage Photo,
Victorian Velvet, Antique Linen, og Dusty Concord.
Hun har Star Dust Stickles på tiaraen.

Chipboardhjørnet er fra Riff Raff Design,
og alle perlene er fra WOC.


29 kommentarer:

Camilla sa...

Så Herlig!
Flott med lilla! :D
Klem!

Chrissy sa...

Anne, this is absolutely gorgeous. The purple is beautiful,your design is beautiful, the whole card is BEAUTIFUL.
Luv CHRISSYxx

Ukka sa...

Love that Tilda and you've coloured her perfectly.

Veronique sa...

Jeg synes ikke at kortet trenger noe tekst.....kortet fortelle alt ;)

Lekkert kort :)

Desirée-ScrapDees sa...

what a lovely purple card, great!

Maria Therese sa...

Kjempefint!!

Gry-Beate sa...

For et kjempe nydelig kort, og kjempe fint fargelagt!!

;0)Gry-Beate

WencheP sa...

Så vakkert! Nydelige farger og lekkert pyntet. Takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-Wenche

Karin sa...

Så vackert, väldigt fint dekorerat med alla blommor i olika lila nyanser.

cebelica sa...

Beautiful!

Christina sa...

Woww this is truly amazing!! Looks so devine!
Hugs Kristel

Bodil sa...

Nydelig pyntet post-it kort :)
klem :)

Unknown sa...

Vakkert!

Gro sa...

Dette kortet er jo bare helt nydelig. Lilla kan du trygt bruke mer. Det er jo en lekker farge.
Klem :o)

Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.

Lene sa...

Utrolig lekkert ! Hele greia er så gjennomført!
Lekre farger og herlig pynt ! En skikkelig eye candy!

Karialov sa...

For eit utrolig flott kort. :D Lilla er jo ein veldig flott farge da. ;)

klem fra Karianne

Marianne sa...

Kjempelekkert kort, herlig med lilla og fargeleggingen er helproff!
Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår i Nordsalten Hobbyklubb - lykke til!
♥ Marianne

Cino sa...

Så herlig kort! Og tusen takk for hyggelige kommentarer i bloggen min! Veldig godt å få kommentarer fra en som selv har erfaring med det jenta vår skal gjennom :). Ønsker deg en kjempefin uke!

Ida sa...

Helt utrolig vakkert, en fryd å skrive handleliste når denne står på benken!
Ida

Mona Evy sa...

Nydelig!! Motivet er jo så herlig og det er nydelig fargelagt. Det er noe til deg i bloggen min.

Line sa...

Så nydelig post it innpakning. Koselig å ha på benken å skrive huskeliste på. Flotte farger og nydelig fargelagt. Tusen takk for hyggelige kommentarer i bloggen min. ha en flott dag. :-)

Sassy Scrapper sa...

Hi my Sweetie!
Wow this post it card is just amazing. What a clever idea. It's gorgeous and I love the color Ooh so pretty. And all those delicious flowers YUM!
Hugs Bonnie

Ane sa...

nydelig kort!! Og lekkert fargelagt!
Takk for du deltar hos sukkersøtt!
Klem fra Ane

piedra preciosa sa...

Wow this card is amazing,great, beautifull!I love your work.

Kylie sa...

Absolutely beautiful! I love all of the gorgeous details.
Thanks for playing at MDUC this week,
Hugs
Kylie

Stampin'Piper sa...

This is so beautiful! What a great idea!

Thanks for joining us at MDUC this week!

Hugs Tanja

Sol sa...

åh så Nydelig!!! Utrolig Lekre farger! Fantastisk Flott det ble med Dusty Concord og Glimmer Mist på båndet du har farget!!! Ble virkelig en Nydelig farge!
Sammensetningen av Blomster farger er Fantastisk Flott! Virkelig Lekkert!
Nydelig Fargelagt også!
Ikke så vant med lilla?..- Dette ble jo Nydelig!!! Holder på med lilla jeg også akkurat nå! :o)

Jane sa...

WOW! this is gorgeous! I love the heart swirl in the corner! thanks for joining us at Magnolia Down Under Challenge! hugs, Jane x

Happy Mamma sa...

Dette var nydelig! Elsket lillatonene:)