Sider

søndag 6. februar 2011

Vintage for a boy

Jeg satt egentlig på hobbyrommet kun for å brette
noen tredimensjonale geometriske figurer for å bruke
i mattetimen jeg skal ha i morgen,
men da jeg var ferdig lå denne gutten ferdig malt og
ropte på meg, så jeg heiv meg så klart i gang med et kort.
Det utviklet seg veldig mens jeg holdt på,
og plutselig ble det litt vintage i lagene.
Jeg fant ut at det fikk være til lillebroren min.
Han har ikke bursdag før i april,
men det skader jo ikke å ha det liggende. :)

Jeg har brukt ark fra Basic Grey,
distresset med Edge Scraper fra TH.
Jeg har også brukt puncher fra EC Success.

De søte sommerfuglene og kakeservietten er kjøpt på Kutt Ut,
og alle blomstene er fra WOC.
Jeg har farget dem i kaffebad.
Knappene er vintage, om man kan si det sånn.

Her har jeg brukt tickets fra TH,
og alfabetet er jeg usikker på,
har kastet emballasjen.


Jeg har brukt en tag, litt "søppel" fra Tim Holtz-tickets-boka,
og en båndrest fra Kort og Godt.


Edward er fra The Greeting Farm,
og han er malt med Distress Reinkere.
Jeg har stanset ut rammen med Spellbinders,
og distresset med Vintage Photo og Blending Tool.



22 kommentarer:

martina's kaartjes sa...

wow, very pretty !!! love the finishing touches and specially the flower,
greetings, martina
x

Camilla sa...

Dette var fint, Anne ;) Så mange tøffe detaljer du har fått med. Tøft! :D

Maria Therese sa...

Hærlig guttekort!! Synst det er vanskelig med guttekort så flott å få litt inspirasjon :)

Anonym sa...

Så herlig historie du forteller, koste meg gjennom den:)
Superflott kort, med mange supre detaljer og motivet er så fint fargelagt:)
Gjetter at din bror blir glad for dette!
Klem Lill

cebelica sa...

Wow, gorgeous card! Those butterflies are fab! I don't know how you did it, but even with those butterflies and flowers this card is perfect for a guy. Amazing! Very well done!

Veronique sa...

Jeg har rett og slett ikke ord......kjempe lekkert kort :)

Bettina L. sa...

Du er så utrolig flink. Det var et nydelig kort nok en gang:)Sommerfugler, flott puncher og kakeserviett i fin blanding:)

Pinklady 68 sa...

Et stilig guttekort! Tøft og søtt motiv:-)..med fine detaljer:-)

Klem Laila.

Karin sa...

Väldigt fint, du har verkligen fått till ett kort som passar en kille, det är lite svårt tycker jag. Den där stämpeln har jag också tänkt köpa, den är så söt.
Ha en bra vecka!

Elaine sa...

WOW Anne! This is stunning!
I always love all the little details on your cards, so much to look at and I keep seeing something else that I missed before.
And a vintage boy too (I never make boys cards)

Love Elaine xxx

Marte sa...

Hei Anne, og tusen takk for så koselige kommentarer hos meg :) Det setter jeg stor pris på!
Så lekkert dette kortet ble! Jeg likte blandingen av vintage og tøft, og det inspirerte meg veldig. Synes det er så vanskelig å lage guttekort, men dette var supert!
Håper du får en fin uke! Klem fra Marte

Alhana sa...

For et nydelig og samtidig tøft kort, herlige farger og lekkert malt motiv.

Eves hobbysider sa...

Kjempeflott guttekort. Fine farger og et tøft stempel. Jeg synes de er de vanskligste, men dette ga meg inspirasjon til å prøve... Har en sønn som blir 16 år om 10 dager:-)

Gunn`s Kort sa...

Et knalltøft guttekort. Flotte farger og et morsomt stempel:) Mange fine detaljer! Klem:)

Anna sa...

Du har en Award att hämta hos mig! Underbart kort! Ha det så gott! Anna

Trine Lise sa...

Dette var utrolig flott Anne. Masse herlige detaljer. Digger det :)

Randi Th. sa...

Så flott kort, og mange flotte detaljer!
Ha en fin kveld!

-klem

Yvonne sa...

Knalltøfft guttekort! Digger alle de kule detaljene du har fått med her. Og det er jo veldig greit å være tidlig ute med da.
Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Yvonne

Anette sa...

Et skikkelig kult guttekort du har laget! Mange flotte detaljer og herlige farger! Tenker lillebroren din blir fornøyd med dette!
Tusen takk for at du deltar på bursdagsutfordringen vår på Scrappekammeret!
-klem-

Grethe sa...

For et friskt og flott kort! Så utrolig mange flotte detaljer!

Tusen takk for bidraget til Scrappekammeret sin bursdagsutfordring!

Mea sa...

Så fint guttekort! :)

Ha en fin dag.

Nina sa...

Herlig motiv,liker det veldig godt. Ender vel med at jeg bare må kjøpe det selv :)