Sider

fredag 15. juli 2011

3D Tilda (and Candy Winner)

Dette kortet lagde jeg til en tidlig oppgave i kortkrigen vår,
men jeg har ikke vist det fram, da hun som skulle få det ikke hadde
hatt bursdag enda, og hun er fæl til å snike i bloggen min. ;)

Det er til bestevenninna mi, som jeg ikke ser ofte men likevel

holder seg like nært.

Jeg ville lage det litt sukkersøtt og veldig rosa og
fe-aktig til henne. ;) Slik ble det altså.










































Jeg har dårlig tid så jeg rekker ikke å skrive noe langt innlegg med
materialliste og alt, men jeg rekker å skrive at jeg har trukket vinneren
av candyen min. Den heldige ble nr. 29, Isabell.
Send adressen min til felixiren@hotmail.no,
så skal du få candyen din. ;)

Ha en flott helg alle sammen. :)

22 kommentarer:

Прозрачная sa...

Congrats to the lucky one***
By the way a pretty card ;)

Maria Therese sa...

Kjempelekkert!!!

Nina sa...

Oj,så fint.Du har med så otroligt många fina detaljer. Gillar detta till 100%. Trevlig helg. Kram Nina

Vivian's hobby side sa...

Gratulere til den heldige vinneren! Utrolig flott kort du har laget!

Chrissy sa...

Very beautiful work..a gorgeous card, lovely coloura, and so much beautiful detail.
Luv CHRISSYxx

Mahrian sa...

Congratulations to the winner and to you, dear, for the lovely candy! :D

Katarina sa...

Vilket underbart kort. Kram Katarina

SusanLotus sa...

Kortet är helt underbart!
Grattis också till vinnaren av candyn.
Ha en riktigt fin helg!

Anonym sa...

Dette er bare heeeelt nydelig, og alle de detaljene...WOOOOW!
Heldig er hun som fikk dette, råflott altså:)
Ha en fin helg:)
Og gratulerer til vinneren:)
Klem Lill

Ann-Charlotte's blogg sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren, vänninan måste blivit super glad över detta vackra kort!
Ha det fint!
Kram Ann-Charlotte

sallysbitz2 sa...

Your card is just totally gorgeous, your friend will be delighted with it x

hugs sally x
sallysbitz.blogspot.com

Meital sa...

Amazing 3D card! loved it :):)
Congratulations for the winner :)

Askepott sa...

Nydelig kort med mange lekre detaljer. Dette blir hun nok kjempeglad for, venninna di. :-))

Outi sa...

Ditt kort är ju riktigt sockersött! Väldigt vackert och härligt med 3D-effekten.

Kram, Outi
http://pappersgalen.blogspot.com/

Anonym sa...

Wonderfull card!

~Isabell~ sa...

Utrolig lekkert kort, veldig tøft med 3d effekten:-) tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min. Utrolig kjekt at det var meg som stakk av med megacandyen<3 sendte deg en mail med adr min igår;-)

~Isabell~ sa...

Utrolig lekkert kort, veldig tøft med 3d effekten:-) tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min. Utrolig kjekt at det var meg som stakk av med megacandyen<3 sendte deg en mail med adr min igår;-)

Eva Marie sa...

Jeg lurte litt på hvor det var blitt av dette kortet, så rart du ikke publiserte noe så lekkert tenkte jeg...hihihi....ser jo grunnen nå :D
Super heldige bestissen din som får dette særdeles nydelige kortet!!
Klem =)

Anniebee sa...

Congratulations to the lucky winner! This card is gorgeous, Anne! I love the 3D effect and the image and papers you used are just beautifully matched.

Anniebee

Janine - Ellabella sa...

Your work is always stunning, but this is brilliant!! I truly love visiting your blog, your work is very inspirational :o)

Sassy Scrapper sa...

Wow hun this is a master piece. Your card is totally amazing. You always choose the most amazing color combinations. Tilda and her mini are so precious and I just love the layout!! Whoo hooo girl you rocked this fairy card. You know how much I love fairies!!!
Hugs Bonnie

Betka sa...

Wowww! It's a fabulous! Congratulations! Friendly Hug :)Betka(: