Sider

søndag 17. juli 2011

Summer Tilda

Da var kortkrigen over, og her er det siste kortet mitt.
Vi måtte følge en skisse slavisk, og i tillegg la oss inspirere
av et veldig sommerlig bilde. Jeg hentet ut sommer-looken og
fargene (la bare til rosa), og inspirert av sola som glitret på havet
måtte jeg jo ha med litt glitter jeg også. Swirls-ene er overstrødd med
glitter fra Martha Stewart, pluss at sommerfuglene
(utstansede stakkarer som nesten ikke vises på bildet)
har fått en del stickles på seg.

Jeg fikk ingen stemmer denne runden, så jeg endte på tredjeplass.
Velvel, jeg er veldig fornøyd med kortet uansett. ;)



Jeg har brukt papirer fra Magnolia og Inkido. Blomstene er fra Wild Orchid Crafts,
og dere kan se noen tulipaner innimellom, de er fra Papirloftet. På blomstene har jeg
blitt inspirert av en herlig scrapper (thats you, Bonnie!) til å prøve meg på en litt frostet
effekt med å male med akrylmaling på blomstene. Det ble ikke helt som jeg ville,
men etterpå fant jeg fram Snow Writeren min og brukde den også litt på blomstene,
og avslutningsvis måtte jeg selvsagt påføre litt stickles også.

Blonden, bradsene og tekststemplet er fra Papirloftet, og jeg har en charm fra Kutt Ut.
Sommerfuglene er MS-puncher, og jeg har også brukt doily lace-punchen min,
selv om jeg nesten har dekket det til med andre saker. ;)
Dies og motiv er også fra Magnolia, og jeg har malt Tilda med Distress Reinkere.

Jeg melder kortet mitt på disse utfordringene:
Anonyme Scrappere - Flower Power
Kort O Mania - Anything Goes

18 kommentarer:

Stempeltiger sa...

What a beautiful card Anne!
Love the pretty colours and how you coloured the sweet image.
Wonderful job.
Hugs, Swantje

Judie sa...

Beautiful card Anne, don't you just little Tilda, so cute no matter how you dress her and whatever color you use.
Happy Sunday
Judie

Askepott sa...

Nydelig sommerkort. Jeg likte så godt blomsterpynten du har rundt hovedmotivet. Kjempelekkert!

Anne-Eddie sa...

Jeg liker kortet ditt kjempegodt !
Nydelig farget og i det hele tatt et flott kort !!
Klem fra Anne-Eddie

Eva Marie sa...

Så nyyyyydelig Anne <3
Jeg har gått glipp av supersuperfinalen :(
Var inne og kikket nå...uhuuu....ditt var min favoritt denne runden også :(
Du har hele denne runden vært min absolutte favoritt, noen ganger skjønner jeg meg ikke på de andre stemmerene ;)
Dette var så stilig med de sarte fargene rundt og en gul og frisk tilda, digger også tråden du har surret i rundt!!!

Anonym sa...

Kjempeflott kort med masse nydelige blomster :)
Ble virkelig stilig med den teknikken du har brukt:) Og Tildaen er så skjønn der hun står og lyser i gult:)
Takk for så fine ord, du er god:)
Ha en skjønn søndag:)
Klem Lill

Jeanette sa...

Kjempesøtt kort, Anne. Herlig fargelagt Tilda og fine farger på kortet. :) Ha en fortsatt fin sommer. Klem fra Jeanette :)

Mona`s Bittelille Scrappekrok sa...

Dette ser absolutt kjempelekkert ut. Bonnie er virkelig en inspirasjon for flere av oss ser jeg, hehe. Klem...Mona

marit sa...

Lekkert, lekkert! Liker alt glitteret du bruker, det gir det hele litt ekstra:) Å kult med hyssingen:)
Koslig at du er ennå er med å leker med oss:)
Klem Marit

Marita Johansson sa...

Ett kanonfint kort

Christina sa...

Woww Anne this is such a stunning card again dear!! Looks terrific!
Hugs Kristel

Maria Therese sa...

Knallfint!!

Sassy Scrapper sa...

Hi Honey! Your card is so very precious. I love the pale blue's and pink and the yellow in Tilda's dress really makes her POP. Your flowers are divine and I just love your little charm it's so cute!!!!
Hugs Bonnie

Renate sa...

Synest kortet ditt er nydelig jeg Anne og du fargelegger rett og slett vakkert!
Nydelige papirer og stilig oppsett. Flott med hyssingen rundt der.

Hilsen Renate

Scrappegal sa...

Jeg syns også det var et nyydelig vakkert kort! Så du har all grunn til å være fornøyd her ja!! :) Jeg syns det var en kul detalj med hyssingen!

Pelargonia sa...

Lovely card! Beautiful colours, and great work, as always!

Pia sa...

super sødt kort med nydeligt motiv og smart med den lille snor, flot løsning af AS opgaven
knus Pia

Nelle sa...

Jättesnygg färgkombo och läcker design.

Tack för att du deltar hos Kort o Mania :)