Sider

tirsdag 19. juli 2011

Happily ever after

Dette blir bryllupskortet fra oss til storebroren til samboeren min,
han og kjæresten gifter seg på lørdag, og vi gleder oss stort.

Jeg hadde bestemt meg for at jeg ville prøve igjen å lage
det slik at motivet ligger under et hull, det ble litt bedre nå
enn sist jeg prøvde det. ;)

Jeg deltar med dette på utfordringen til Papirdokkene,
de har sommerbingo, så man må velge seg tre på rad
fra brettet deres. Jeg valgte den nederste raden,
lilla, tags og blomster.
Jeg har både rosa og lilla på kortet, så det kan være vanskelig
å se forskjell, men alle blomstene (inkludert på stempeltrykket)
er lilla, og alt papiret er mørk rosa.

Jeg har brukt papir fra Poppydesign, og også klippet ut et par
faner fra restebitene. Jeg har også emballasje fra Magnoloa.
Alle kanter er rufset til med kantskraperen fra Tim Holtz.
Hjertepunchen er fra Martha Stewart.


Alle blomstene er fra Wild Orchid Crafts,
noe som også gjelder perlene og hyssingen.
Blomstene har jeg tonet ned litt med å ha litt

hvitt på dem, jeg brukte snow wrighteren min som jeg kjøpte
hos TreL.

Her kan dere også se hvordan papiret er brettet utover,
og jeg har kledt det med osteklut.




Charmen er sponsormateriell fra Korthobby.
Syns den passet godt til anledningen.




Tekststemplet er fra Papirloftet.
For you english readers, it says:
"...and then they lived happily ever after."



Magnoliaparet er farget med Distress Reinkere,
og jeg har selvsagt pyntet med litt stickles.
Just cant seem to help myself. ;)


Det var dagens produksjon, men jeg har enda et par bryllupskort
jeg må lage så jeg håper dere ikke er lei. :)

Ha det fint!
XX

21 kommentarer:

Gro sa...

Åååå du all verden for et vakkert kort. Heldige brudepar. Flotte farger og masse herlige detaljer. Jeg blir aldri ferdig medå studere det.
Klem :o)

Takk for at du er med på sommerbingoen til Papirdokkene. Lykke til.

Jeanett sa...

Dette var et virkelig nydelig kort. Mange flotte detaljer:) Likte plasseringen av motivet veldig godt, og fargene passet utrolig bra sammen.
Klem, Jeanett

Judie sa...

Anne,
So very, very sweet, love the image.
Happy Tuesday
Judie

Kari sa...

Så nydelig bryllupskort du har laget! Utrolig stilig med ringen utenfor motivet og så masse lekre detaljer da! Det charmshjertet var jo så passende til et slikt kort!

Kos dere masse i bryllupet og fortsatt god sommer!

Klem Kari

Mona`s Bittelille Scrappekrok sa...

Hei Anne!

Takk for at du sier ifra om bloggen min. Jeg har fått hørt i fra ei dame tidligere at den logger seint så jeg fjernet en del html koder og diverse småting som sansyligvis brukte lang tid på logginga. Jeg har ikke hørt noe mer etter dette, så jeg regnet med at alt var ok. Jeg skal prøve å få gjort noe med bloggen min. Jeg har tenkt på å endre den men er litt redd for å drite skikkelig på draget, hehe.

Kortet ditt er utrolig vakkert. Jeg liker den shabby looken. Å så er du jo så flink å fargelegge også. Kos dere i bryllupet! Klem...Mona

Elaine sa...

This is such a beautiful wedding card, and will be treasured for many years.
I always love your embellishments and
all the fabulous little detail that make your cards so special.

Hugs Elaine xx

Bodil sa...

Kjempefint bryllupskort med lekre detaljer.
klem :)

Pelargonia sa...

Another masterpiece...
I like the colors and embellish, that little heart is sweet :)

Christina sa...

Woww Anne this is such a peice of art!! Love the card dear!!!
Hugs Kristel

Askepott sa...

Nydelig kort med masse lekre detaljer og farger som matcher perfekt. Brudeparet blir nok kjempeglad for dette. :-))

Eva Marie sa...

Wow...så mange herlige detaljer det var her!
Hipp hurra til brudeparet.
Utrolig stilig med den rundingen. Jeg skulle ønske og kunnet scrappet med deg, jeg bare limer på det jeg har.....mens du stasjer opp stasjet og lager så mange kule ting ....så stilig altså =)
De tipsene ang distress som jeg fikk har hjulpet meg masse og nå har jeg spredd det videre til svigerinna mi, jeg skulle så gjerne fått takket deg på noe vis!!

Klem :)

Ziro sa...

Vilket otroligt vackert kort! Jag gillar verkligen färgskalan!

Mona`s Bittelille Scrappekrok sa...

Heisann Anne!
Kan jeg be deg om en tjeneste?
Orker du å stikke innom bloggen min å se om den er like treig enda. Jeg har fjernet en del elementer også har jeg lagt sort bakgrunn til innleggene og endret fonten sånn at det skal være lettere å lese. Dette er bare en liten brannslukking til jeg finner ut hvordan jeg egentlig vil at bloggen min skal se ut. Gi meg en liten tilbakemelding. Takk. Klem...Mona

Sassy Scrapper sa...

Oh Anne your wedding card is absolutely divine. The wedding couple are going to be thrilled with it. I know I would die for it. I love these colors so soft, just lovely. Great idea with the lumber covered with cheese cloth! No one can ever get tired of seeing your work even wedding creations! I look forward to seeing your others.
Hugs Bonnie

Anonym sa...

Noe så vanvittig flott, alldeles nyyyydelig :)
Og alle de detaljene du har fått med, råflott og heldige de som får dette kortet:)
Klem Lill

Scrappegal sa...

Så herlig bryllupskort da!!!! :)
Likte veldig godt oppsettet med "hullet" ditt, og fargene! :)

Renate sa...

Herlighet for et vakkert kort og malingen din er perfekt.
Lekre farger og nyyydelig pyntet.
Liker spesielt godt ostekluten rundt kantene og bruk av vimpel.

Hilsen Renate

Anniebee sa...

Beautiful card, Anne! I love Tilda and Edwin and have never seen a lovelier wedding card. Very nice!

Anniebee

Patricia Garcia sa...

Sweet card, I love all the fun distressing including the flowers, nice image too!!

Hugs,
Patricia

Judie sa...

Hi Anne,
Beautiful card, lovely image. Great colors.
Happy weekend
Judie

Eva Marie sa...

Gratulerer med seier hos papirdokkene med dette skjønne kortet!!
Klem =)