Sider

fredag 1. juli 2011

Anonyme scrappere har bursdag *blogghopp pluss candy*

I dag feirer Anonyme Scrappere sin første bursdag.
Det er altså gått et helt år siden Ragnhild og jeg publiserte
den første utfordringen vår som nyoppstartet utfordringsblogg.

Dette året har vært utrolig gøy, utfordrende og lærerikt,
og AS har utviklet seg veldig.
Nå fortsetter utviklingen,
og desverre så skjer den uten meg.

Det var en tøff avslutning å forlate designteamet til AS,
siden jeg var med på å bygge opp AS fra bunnen av.
AS er min virituelle baby,
og jeg er så stolt over hvor langt vi har kommet.
Men, tiden strekker ikke til når jeg er mamma,
fulltidsstudent og jobber, og jeg kjente at jeg holdt på å
miste gnisten i forhold til scrapping.
Da må jeg bare prioritere, og for at jeg skal holde på gleden
med å scrappe må jeg desverre gi slipp på AS.

Så da vil jeg bare si tusen takk for året.
Takk til jentene hos AS,
og allermest takk til dere som har fulgt oss og deltar på utfordringene.
Tusen takk til de som har vært gjestedesignere,
og tusen takk til alle som har sponset oss.
Det har vært herlig! :)

Det er ikke bare jeg som slutter, vi er flere som er i ca. samme situasjon.
Det betyr at det var flere ledige plasser hos AS,
og de andre jentene har raskt hanket inn en liten flokk med
talentfulle scrappere, så jeg tviler på at dere rekker å savne oss. ;)

Men nå som jeg er ferdig med det sentimentale,
kan vi gå over til feiringen.

Det er mye gøy som skjer nå, nemlig.
For det første presenteres de nye DT-medlemmene i dag.
For det andre, så har vi en blogghopp, som vi


kombinerer med (for det tredje): En utfordring.
Reglene kommer under. ;)









Det visste dere kanskje allerede?
Hvis du allerede er i gang med å hoppe,
skal du ha kommet Annek til meg. Når du er ferdig hos meg, hopper du videre til
Gro.
Her er reglene:
1. Levert ditt UNIKE bidrag til AS
TEMA:
"Den store dagen"


2. Etter at punkt 1. er gjort, må du legge igjen kommentar hos AS-bloggen


3. så starter selve blogghoppen, du besøker følgende DT-medlemmer i alfabetisk rekkefølge og legger igjen en kommentar hos hver og en av dem.


Vi har en haug med sponrorer til feiringen,
som betyr masse premier til noen få heldige.
Vi kårer en vinner av utfordringsblogghoppen vår,
som får premier sponset av alle disse:
































En imponerende samling sponsorer, syns jeg. ;)





I tillegg så har vi en del hemmelige candyer spredt rundt på blogghoppen.
Ja, jeg er en av de som har en hemmelig candy.
For å delta i trekningen må du ha besøkt alle på hoppen og lagt igjen et spor,
og legg igjen navnet ditt i Inlinkz.
Fristen for å delta er 7. juli klokken 23.00.





Her ser dere candyen jeg gir bort. :)
Inlinkz finner dere i bunnen av innlegget.














Tema for denne utfordringen er "Den store dagen",
så her er mitt kort til inspirasjon.





Jeg har laget en skråvariant av det tradisjonelle easel-kortet.
Det var vanskelig å pynte, men litt gøy også. :)

Jeg begynte på dette for maaange måneder siden, og så har det bare
blitt liggende. Jeg hadde til og med motivet ferdig.
Litt inspirert og etter å ha ryddet i restene mine, har jeg gjort
en innsats for å bruke litt restepapir.









Her har jeg brukt minialfa fra My Little Shoebox,
og en thicker fra American Crafts.
Jeg har brukt kakeserviett fra Kutt Ut.





Sånn ser kortet ut flatt.
Jeg har brukt papirer fra Maja Design.
Restene er fra Maja og fra Pink Paislee.
Jeg har også brukt bling, bølgepapp,
pompoms fra Papirloftet,
dies fra Magnolia,
og en liten prismepynt som jeg just nu er litt
usikker på opphavet til.





Dette er vel mitt første kort hvor jeg har brukt et motiv fra Lili of the Valley,
om jeg ikke tar helt feil. Jeg eier ikke noen stempler fra de selv,
men fikk en del trykk for en tid siden, og dette nydelige motivet var et av dem.
Hun er malt med Distress Reinkere, og jeg har brukt masse Stickles.

Jeg håper dere vil delta på denne utfordringen selv om det er en del ekstra jobb,
men her er det mange sjanser til å hanke inn en premie,
og siden dette er siste gangen jeg deltar hos AS,
så håper jeg det blir maange som deltar. :)

Lykke til alle sammen!

(Husk å legge igjen navnet ditt her dersom du vil delta i trekningen.
Vi kommer til å slette alle som ikke har gjennomført hele blogghoppen.)







33 kommentarer:

Maria Therese sa...

Lekkert kort!

Anja´s kortkreasjoner sa...

for ett nydelig kort du har laget :) jeg elsker fargene dine Anne! Og de matcher den fantastiske candyen *lekre, lekre, lekre* farger :) må si de står i stil til været utenfor :) høstlige og varme

tusen takk for å ha blitt kjent med deg i AS. Har vært ett innholdsrikt år! har lært mye av deg og hentet mye inspirasjon fra alle dine fantastiske kreasjoner!

håper du vil delta hos oss i tiden fremover :) Vil ønske deg all lykke til i tiden fremover. Du er knall tøff som studerer på heltid i tillegg til alt annet :) klemm

Norunn sa...

Nyydelig kort! og takk for titten i den flotte bloggen din! :)

Scrappegal sa...

Det var synd å høre at du trekker deg fra AS bloggen!
Men jeg kjenner til det med å miste seg selv litt i alle rollene som krever en bit av oss! Så jeg har full forståelse! Gleder meg til å se hva du kommer til å lage i fortsettelsen! :)

Hilde sa...

Lykke til videre!

hopper...

Julie sa...

Hei og Hopp-.;o)

Grattis med jubileum..og lykke til med mammarollen og alt annet!

..må hoppe videre her jeg!

Julie

Anna Karlsson Widmark sa...

Ditt kort är så sött! Jättefint pyntat, och stämpeln är underbar!

Lycka till med nästa stora steg i livet!

Anna / Zildara

Torill sa...

det var et hærlig kort i søte sommerfarger!!

Grattis med 1 år!!
Jeg hopper og hopper!!

Bodil sa...

Nydelig kort, så fint motiv :)
Da hopper jeg videre :)

Fru Sju sa...

Så moro det var med denne blog hoppen :) gøy med gjemte blogcandyer :)

Da hopper jeg videre :)

Hilsen Christine.

Hlora sa...

Very beautiful card! Love this image! The colouring seems to be so gentle and good!

MonaV sa...

Artig format på kortet.

Eva Marie sa...

Nydelig farget motiv og stilig utforming på kortet!
Denne blogghoppingen er virkelig inspirerende *hopper videre*

klem klem =)

Ane sa...

lekkert kort! nydelig fargelagt motiv! Ha en fin kveld!

Dorte sa...

Nydeligt kort, Anne. Så synd du forlader AS, klem fra Dorte

Gry-E. sa...

Gratulerer med dagen!
Stileg måte å bruke restepapir på.

Jorunn sa...

Nydelige kort du har laget, en utmerket måte å bruke rester på :) Utrolig søtt motiv!
Jeg får hoppe videre jeg da..

Plundis sa...

Et flott kort du har laget...
Trist at du må gi deg hos AS, men noen ganger må man bare prioritere...

Artig med blogghopp og ekstra artig når man finner slike hemmelige candyer også ;)

Ønsker deg lykke til videre med scrappingen...og god sommer

Nå skal jeg hoppe videre og finne flere lekre saker... :)

Sommerklem

Linda sa...

Gratulerer med dagen!

Nydelig fargelagdt stempel motiv :) Jeg hopper videre nå jeg...

Berit sa...

Hei, så herlig et kort du har laget.
Flott bruk av restepapir:)

Hopper videre:)

Kari sa...

Det er så trist at du gir deg i AS, men jeg har full forståelse for at ting i RL er viktigere. Takk for at du var med og starte AS i alle fall. Det har gitt meg mange fine utfordringer! Jeg kommer til å kikke innom bloggen din videre også.

Klem Kari

Gunn`s Kort sa...

Gratulerer med dagen! Kjempesøtt kort du har laget! Klem

Kreativelena sa...

Flott blogg.. Liker godt hvordan du fargelegger, og hvordan du bruker stickles.. :-)

alfsvaag sa...

kjempe skjønt kort å herlige farger. hopper videre

Vivian's hobby side sa...

Glemte å skrive kommentar i sta, Utrolig søtt kort du har laget!

Lisa sa...

Så søtt kort :-)
Synd du slutter i AS, men klart... man har ikke tid til alt (dessverre). Håper gnisten blir værende slik at du vil legge ut bilder av kort du lager i framtiden også:-)... Vi ser nok mer til deg..
Lykke til med ditt!
Klem, Lisa

ThereseM sa...

Så trist at du slutter i AS, men som du skriver, det viktigste er å kunne fortsette å scrappe. Jeg er stadig innom bloggen din og henter inspirasjon, for det er så masse fint hos deg.
Klem, Therese.

summer82 sa...

lekkert kort og nydelig blogg:)

Alhana sa...

Så trist at du slutter hos AS, men håper det fremdeles kommer vakre scrapperier fra deg på bloggen inn i mellom.
Nydelig bursdagsbidrag og motivet var vakkert malt.

Heidi sa...

Her var det mye fint! Lekkert med den swirlen rundt motivet :-) Nå hopper videre :-)

Jeanett sa...

Så synd å høre at du ikke er medlem av DT lengre. Men det er jo ikke alltid tiden strekker til...
Utrolig flott kort du har laget her:)
Ønsker deg en flott sommer:)
Da hopper jeg videre.
Klem, Jeanett

Kjerstin sa...

Kjempegøy med sånn skrå-easelcard, da! Nydelig pynta, synes jeg!

God sommer!
Klem!

Therese sa...

Veldig fint kort!! Det motiver er bare nydelig!! Lykke til videre på din ferd i scrappeverden, flott at du var med på å starte AS, digger den bloggen! :) Fortsatt god sommer!!