Sider

tirsdag 5. oktober 2010

Et lite julekort-ras.

På fredagskvelden satte jeg personlig rekord i kortlaging. Fire kort på en kveld, og enda et kort ble påbegynt. Vanligvis er det max to kort på en kveld, men den dagen hadde jeg masse stempeltrykk klar, og så prøvde jeg å gjøre det litt enkelt for å få gjort en del mens jeg hadde tid.
Så her kommer kortene på rekke og rad, med materialer under hvert kort. Jeg ser nå at på flere av kortene kommer jeg til å legge en ekstra liten finish med Star Dust Stickles, bare for å gi et lite ekstra touch, har glemt det av på noen av kortene.

Dette øverste kortet leverer jeg også til Nordsalten Hobbyklubbs utfordring om snøkrystaller. De vises jo veldig godt de som er i mønsterpapiret. :)





Materialer:
- Mønsterpapir fra Graphic 45 og Basic Grey.
- Rose og blonde fra Wild Orchid Crafts.
- Blomst og swirl fra Prima.
- Perlebånd og charm fra Kutt Ut.
- Stempeltrykk fra Papirloftet, og en gammel bokside.
- Crackle Accents, Distress Ink og Stickles begge i fargen Vintage Photo.
- Diamond Glaze og Glossy Accents.
- Blending Tool og Edge Scraper fra TH.




Materialer:
- Mønsterpapir fra October Afternoon og Panduro.
- Blomster fra Prima, brad og tekststempel fra Papirloftet.
- Fjær fra Panduro, bånd fra Kort og Godt (?), perlebånd fra Kutt Ut.
- Motiv fra The Greeting Farm, farget med Distress Reinkere.
Jeg har brukt fargene: Tattered Rose, Aged Mahogany, Victorian Velvet, Dusty Concord, Antique Linen, Black Soot.
- Glossy Accents, Spellbinders, Blending Tool og Edge Scraper fra TH.




Materialer:
- Mønsterpapir fra Papirdesign og Fancy Pants, og Graphic 45.
- Stempeltrykk fra Papirloftet.
- Gardenia fra I am Roses, resten av blomstrene er fra Wild Orchid Crafts.
- Bærpynt og blonde fra Kort og Godt, og en gammel bokside.
- Distress Ink Vintage Photo.
- Papirpose fra Happy Hobby.
- Blending Tool og Edge Scraper fra TH.



Materialer:
- De lilla papirene er uidentifiserte, kjøpt på Akademika, men det stod ikke produsent noen steder. Det blå er fra Imaginice.
- Blomst og swirls fra Prima.
- Blonde fra Wild Orchid Crafts, Charm fra Kutt ut.
- Tekststempel fra Papirloftet.
- Scrappers Floss, Glossy Accents, Distress Ink Dusty Concord.
- Motiv fra Hänglar och Stänglar, malt med Distress Reinkere.
Jeg har brukt Tattered Rose, Aged Mahogany, Dusty Concord, Vintage Photo, Valnut Stain.

26 kommentarer:

Lise sa...

Kjempe nydelige kort. Deilig er jorden stemplet var fint. Også likte jeg godt fargene du har brukt.

Turid sa...

Så flotte julekort du har laga! Jeg innser at det nærmer seg jul med stormskritt, og da er det fint å kunne hente inspirasjon i bloggverden! Takk for at du deler og inspirerer!
Hilsen Turid

Trine Lise sa...

WoW! Over 4 kort på en kveld!!!!! Jeg er imponert. Jeg bruker ca 2 dager på et. Jeg er nok ikke noen reser hehe. Alle disse prosjektene var rå flotte Anne. Du er veldig dyktig :) -klem-

*marion* sa...

Så mange nydelige kort da , å så fine du er jammen meg både kreativ å flink og effektiv klem Marion

Marianne/skorpionen sa...

Sannelig hadde du en produktiv kveld og så mye lekkert du laget da!

Så flott det ble med den tagen på øverste kortet!
Klem
Marianne

Camilla sa...

Åh, så produktiv du er!!
Fire veldig flotte julekort på en kveld!
Jeg er imponert!
:D

Gunn-Elin sa...

Så utrolig flotte kort :) Og jeg digger jo de posene dine Anne :D
Ha en fortsatt fin kveld!
Klem klem :)

Gro sa...

For en produksjon. Får nesten dårlig samvittighet her jeg sitter med mine 2 julekort!!! Men det går vel bra i år og...
Jenta fra The Greeting Farm var utrolig søt, men alt var kjempefint.

Klem :o)

Christina sa...

These are wonderfull cards Anne! Really love the bag!!

WencheP sa...

Her var det mange flotte prosjekter, takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-DT Wenche

Anna sa...

Superfina! Tack för inspirationen, jag fick några fina tips :) /Anna

sjeroks sa...

Nydelige kort, å for en remse da:D det stemplet med deilig er jorden var jo bare så flott..
ønsker deg en nydelig kveld
klem fra siri

Elisa sa...

hei!:) Tusen takk for hyggelige ord på bloggen min! setter stor pris på det!:) Det blir spennende å følge med både deg og AS videre å hive seg på fremtidige utfordringer;) Jeg hev meg på min første igår, så nå er jeg jo helt hekta!;)
VELDIG lurt det du hadde gjort med cd coveret og blekket,kanskje jeg må gjøre det jeg også:)
Flotte kort du lager,og følger deg videre for mer inspirasjon!:)
Klem fra Elisa :o]

Marianne sa...

Flott produksjon Anne!! Og så på en kveld da.Nydelig fargelegging , og flotte detaljer. Liker spesielt godt disse posene du produserer...
Klem

Elaine sa...

Wow Anne! You have been so busy creating all these beautiful cards and bag.
Love them all.
They are all so very different but equally beautiful. I always admire the embellishments on your projects, perfect.
Love Elaine xx

Mona Evy sa...

Nydelig produksjon Anne! Nydelig fargelagt!!
Lekre charms du har brukt!

Sassy Scrapper sa...

Hi Anne! You have been a very busy girl. How do you find the time to make such lovely creations? So many details for my eyes to feast upon! I love coming to visit your blog and seeing all your fabulous creations! Thanks for the inspiration!
Hugs Bonnie

Sylvia sa...

OMG såååå lekre julekort:-) De var skikkelig flotte alle sammen. Så kjempeflink du er til å fargelegge motivene !!
Det er så nydelig det stemplet - deilig er jorden. Må prøve å få tak i det:-)

Karin sa...

Så fina kort allihop, och det var inte dåligt att hinna göra så många på en kväll! Ha en bra dag!

Linda W sa...

Så fine de ble alle sammen. Artig når man får laget litt.
klem

Pia sa...

så fine kort med lækre detaljer

Anonym sa...

WOOOW!! 4 nydelige kort, og på bare en dag!! Jøssss! Lekkert, Anne!!

Klemmer Ida:o)

Marianne sa...

Herlige kort - flotte farger og detaljer!
Er imponert over produktiviteten din!
Takk for at du deltar i NSHKs utfordring - lykke til!
♥ Marianne

Jodi sa...

Wow! These are all so beautiful!! What wonderful work you have done and how busy you are too!
Hugs
Jodi =)

Mette sa...

Her var det mange flott kort!! Nydelige alle sammen!

Ha en fin dag:)

Klem mette

Min blogg sa...

Nydelig. du er jo sååå flink. Får så mye inspirasjon ved å se på siden din:)