Sider

mandag 18. oktober 2010

Jul i pose og sekk

Enda en julepose, og det kommer flere, så dere får bare bære over med meg. ;)
Jeg har ikke rukket å scrappe så mye i det siste, har så mye skolearbeid. Hele forige uke var jeg på skolesamling, og denne uka har jeg min første uke med praksis (jeg går lærerutdanning samlingsbasert), så det er mye å gjøre.


Denne posen lagde jeg sammen med småsøstrene mine i helga, de er veldig interesserte i scrapping og blir veldig imponerte over alt jeg lager (deilig å ha fans;D).









Den herlige julenissen er fra Whipper Snapper, malt med Distress Reinkere i fargene Tattered Rose, Aged Mahogany, Spiced Marmelade, Wethered Wood, Peeled Paint, Valnut Stain og Black Soot. Han har også fått på seg mye Stickles i fargen Star Dust.




Materialer:
- Alle papirene er ukjente, bare navnløse rester.
- Distress Ink i Vintage Photo, Blending Tool og Edge Scraper.
- Posen er fra Happy Hobby
- Blomster og blondefra Wild Orchid Crafts.
- Pompom-bånd fra Papirloftet.
- Snøkrystaller fra Dress it up.
- Minialfa fra My Little Shoebox.
- Snow Wrighter
- Swirl fra Prima, løs bling fra Kaiser Craft.
- Charm fra Kutt Ut.
- Stickles Star Dust.
- Bit av en gammel bokside.
- Annet: Spellbinders, Diamond Glaze, Glossy Accents, Scotch universallim.

14 kommentarer:

Veronique sa...

Nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyydelig :)

Papirskreppa sa...

En nydelig gavepose. Så vakkert fargelagt.Ser du går des.lærerutd. Jeg har også tatt utd.på den måten, og vet at det er mye arbeid. Er adjunkt i grunnskolen. Lykke til!

Bodil sa...

Enda en nydelig pose :) så fint nisse-stempel og flott pynt :)

Karin sa...

Jättefint!

Christina sa...

Woww this is stunning!! Really gorgeous!
Hugs Kristel

Gro sa...

Er vel ikke noe rart at småsøstre blir imponert over noe så nydelig som denne posen. Og nissen er helt perfekt fargelagt.

Klem :o)

Anette sa...

Blir aldri lei av posene dine!! Elsker de!!
Gjett om jeg skal kjøpe sånne poser neste gang jeg skal bestille en pakke!! Skikkelig inspirert av deg!
Det går bra med Laban, labben er helt bra igjen:)
Og STAKKARS DERE som har fått snø allerede! HATER snø!!

Bettina L. sa...

Nyyydelig som alltid:) Må igang å scrappe poser selv nå. Blir så inspirert av å se det du lager:)

Janne-Lise sa...

Nydelig julepose du har laget og så fin den julenissen var :) Du lager veldig mye fint .)

izi sa...

Skjønner godt at søstrene dine liker det du lager, for denne posen var flott!!

Marianne/skorpionen sa...

Så lekker pose! Herlig pyntet og lekkert med snow writer!
Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min :)
Klem

Annelie sa...

Blir så sugen på att prova på att göra egna julpåsar när jag ser dina, du är såå duktig på det! Lika fina allihop!!

Anonym sa...

Så flott gavepose!! Digger bruken av snow-writer!♥

Mea sa...

Nydelig gavepose. :) Har sett litt gjennom bloggen din og du lager fantastiske ting.

God Jul! :)