Sider

torsdag 21. oktober 2010

My little Magnolia Christmas-Candy!

I går fikk jeg hentet ut min første Magnolia Stamp Club-pakke, og fikk masse nydelige stempler.
Jeg hadde bestemt meg på forhånd at jeg skulle se om jeg fant et par å lodde vekk, og det viste seg at jeg hadde akkorat nok ezmount til å montere alle stemplene utenom de to som jeg gir bort nå. Sjebnebestemt?

Jeg klarte ikke å finne noen trykk av stemplene, og siden de ikke er monterte og siden jeg skal gi dem vekk hadde jeg ikke lyst til å bruke disse stemplene for å trykke opp så dere får se hvordan de ser ut, så jeg har bare tatt bilde av selve stemplene og håper dere klarer å se bra nok. :)





Det er altså to stempler i stor størrelse. En candycane/peppermyntestang med sløyfe på, og en Tilda kledt i pepperkakedrakt, med en liten kurv i handa.

Flotte, ikke sant?

Det du må gjøre for å være med i trekningen er:
1. Legg dette bildet og en link til min blogg i et blogginnlegg eller i sidebaren din.

2. Meld deg på i Inlinkz. Dette MÅ du gjøre, jeg kommer kun til å trekke blandt de som er meldt på der. Det er bare å trykke på den blå knappen, og skrive navn og mailadresse (den får ikke jeg vite) der.

3. Bli gjerne følger, men det er ingen tvang. Jeg vil gjerne ha følgere som liker å komme på besøk og legge igjen kommentarer, ikke bare masse candyfølgere. :)

Candyen er åpen til den 1. desember klokken 12.00, vinneren blir lagt ut så snart etterpå som jeg rekker.

What you have to do to get a chanse to win:
1. Put this image in your blog, sidebar or blogpost, and link back to me.

2. Join the Candy with the Inlinkz-button at the bottom. You HAVE to do this.

3. I`d love new followers, but it is NOT a requirement.

The Candy is open until the 1. of December at 12.00 (norweegian time), I`ll announce the winner as soon after as I can manage.

Lykke til til dere som melder dere på. :)


29 kommentarer:

Anonym sa...

Jippi, candy!! Jeg er selvfølgelig med!;o)

Klemmer Ida:o)

Gro sa...

Så søte stempler. Krysser fingrene :o)

Mona`s Bittelille Scrappekrok sa...

Yey! Elsker candyer. Selvsagt har jeg lyst på flere Magnolia stempler. Takk for sjenerøsiteten og uligheten for å vinne. Klem...Mona

Turid sa...

Jeg trekker et lodd jeg, og håper på lykke :)
Turid

Elisa sa...

for en fin candy du har her!:) elsker magnolia stempler, å kan jo aldri få nok av dem!:):)
JEG er med!;)
ha en fortsatt flott høstkveld!
-Klem Elisa-

Berit sa...

Flott candy! Takk for muligheten til å vinne de søte stemplene:)
Klem, Berit

Hildegunn sa...

Flott candy! Jeg har litt ez-mount som passer bra til de to stemplene, så jeg krysser fingre for at det blir meg :)
Har lagt meg til som følger og legger deg til i blogglista mi, super blogg du har !

klem

Bodil sa...

Så flott candy. Jeg krysser fingrene og håper jeg er heldig :)
klem :)

Heidi sa...

Så koselig at du vil dele det med en av oss:-) Tusen takk!

Jeg legger deg til jeg. Fordi jeg vil:-)

God helg!

Sassy Scrapper sa...

Oh my! What yummy candy!!! Thank you so much for the change to win! How sweet and generous of you.
Hugs Bonnie

Ina Emilie sa...

Jeg er med på denne. Var visst følger fra før jeg. Og jeg er stadig innom da du ligger på blogglista mi. Men vet jeg generelt er dårlig til å kommentere, men dette skal endres. Her er link til innlegg om candyen din i min blogg. http://inaemiliesverden.blogspot.com/2010/10/candy-hos-felixir.html
Ha en fin helg! :)

Laila sa...

Så kjempeflott bloggcandy! Er allerede følger av deg og har deg i blogglista mi! Du lager så utrolig masse flotte ting altså! (Må innrømmer at jeg er elendig til å kommmentere for tida da *skamme seg*). Har laget innlegg her http://lailashobbyverden.blogspot.com/2010/10/felixir-feirer-frjulstida-med-en.html

zimba sa...

Kjempefin candy! Dette vil jeg være med på:-)
Ønsker deg en fin dag.

swimzy sa...

Sååå søt candy, her vil jeg være med:)

mvh siv anita
http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/10/vinn-stempel_24.html

Dorte sa...

Hyggeligt med candy, tak for chancen. Har lagt mig til som følger også.
kh Dorte

Anette sa...

Så flott candy! Takk for at jeg får være med! :)

Veronica sa...

Tack för chansen att vinna dessa underbara stämplar.
Tänker bli en följare av din sida, men det fungerade inte när jag prövade så jag kommer tillbaka en annan dag.
Du har jätte mycket mysigt och vackert på din sida.
Ha en bra dag

Annelies sa...

Great candy! Thanks for a chance to win! Greetings from Belgium, Annelies

Wenche sa...

Nydelig candy, Anne!!! Og så mye nydelig du lager!!! Så jeg må helt klart komme tilbake og hente litt inspirasjon! Tusen takk for alle de fine kommentarene du legger igjen i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på.
Da krysser jeg fingre og tær og hvem vet...kanskje de får bo hos meg :)
Klemmer, Wenche :0)

Mona Evy sa...

Lekker candy Anne! Er nok på Lanzarote den 1 Desember men har lagt "candyen" i sidebaren min. :)

Mary Lou sa...

Hi Anne~~what wonderful candy!!
New to your blog and wowwie i love your creations!!!
Blessings of thanks

Jeanett sa...

Så flott candy. Elsker disse stemplene. Det er også gøy å se på alt det flotte du lager. Kjempeinspirerende:)
Klem, Jeanett

PS: Jeg har også en liten candy gående. Om du ønsker å være med, er det bare å ta en liten tur inn på bloggen min for å se hva du må gjøre for å delta:)

Misu sa...

sweet candy.

Belinda sa...

Hola!! Pero que sorteo mas bonito!! Me encantan los sellos que regalas. Si puedo me encantara participar en tu sorteo haber si tengo suerte :)
Ya he publicado tu sorteo en la barra derecha de mi blog.
Besos

Belinda

Lena sa...

Thank you for the chance to win such a sweet candy !!!!
Have linked on my sidebar(http://room4craft.blogspot.com/)
, was already a follower.

martina's kaartjes sa...

What a lovely candy !!! great, I'm a fan ! hope the luck is on my side ! thanks for this opportunity,
greetings, martina
x

Anonym sa...

Heisan, så fin candy du har! Trekker et lodd her jeg da:) Nydelige, søte stempler! Og så må jeg si det utrolig mye flott du lager! Jeg har akkurat fått blogg selv og skal legge ut noe av det jeg lager også, men er ganske fersk på blogging så det kan hende det tar litt tid hehe:) skal se om jeg klarer å linke til bloggen din og sette meg opp som følger for her var det jammen mye fint! Ha en super dag, scrappehilsen fra KristinK

Kreativelena sa...

Supersnilt og legge ut candy nå rett før jul..
Har linket deg fra min blogg til din...
http://kreativelena.blogspot.com/2010/11/bloggcandy-hos-anne.html

-Sanna- sa...

Vil gjerne være med på candyen din.
Link i bloggen min.