Sider

lørdag 2. oktober 2010

Hänglar-juleeske

Denne esken lagde jeg i går kveld, til utfordringen hos Kort O Mania.
Man skal bruke brun, hvit og et valgfri farge. Jeg valgte en blågrå nyanse.
I tillegg har de en skisse man må følge. Jeg tilpasset min formen på esken da, regner med det er lov med litt sånt. :)
I tillegg leverer jeg esken til Nordsalten Hobbyklubb, de vil se julekort med snøkrystaller på. Jeg har to snøkrystaller på esken.






Materialer:
- Mønsterpapir fra Papirdesign og Basic Grey, distresset med Vintage Photo.
- Alle blomster samt blonden er fra Wild Orchid Chrafts.
- Snøkrystall fra Riff Raff.
- Snøkrystallcharm fra Kutt Ut.
- Star Dust Stickles.
- Vintage stamens.
- Zip Dry, puncher fra EK Success, hjørnepuncher, Spellbinders, Blending Tool fra TH.
- Tekststempel fra Papirloftet.
- Motiv fra Hänglar och Stänglar, farget med distress reinkere.
Jeg har brukt Tattered Rose, Aged Mahogany, Antique Linen, Vintage Photo, Valnut Stain, Faded Jeans.

21 kommentarer:

Bodil sa...

Nydelig pyntet eske :)

god helg :)

Marianne sa...

Lekker eske, nydelige detaljer, flott fargelegging av motivet. Kjempekoselig resultat!
Takk for at du deltar i NSHKs utfordring - lykke til!
♥ Marianne

Pinklady 68 sa...

Et herlig motiv, nydelig blonde og flott pynt på denne jule esken:-)

Klem Laila.

Trine Lise sa...

Åh så utrolig flott eske du har laget. Harmonisk og stemningsfull juleeske.
God lørdag :)

Vibeke sa...

Så fin denne var!! Likte fargene!! Lekkert:)

Håper du får en fin helg:)

Veronique sa...

Kjempe lekker eske :)

Anonym sa...

Nyyydelig!!! Lekker, LEKKER eske du har laget, Anne!! Herlige farger og pynt, og herlig fargelagt hÄnglar! Ja, rett og slett nydelig!

Klemmer Ida:o)

Christina sa...

That's a gorgeous box you made there Anne! Really beautifull!
Hugs Kristel

pia iris sa...

oi den var nydelig, jeg eeeeeelsker disse fargene. ha en flott søndag. klem pia

WencheP sa...

Den ble skikkelig fin. Likte fargene kjempegodt og motivet er skikkelig fint fargelagt. Takk fora at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-DT Wenche

Nina sa...

Nydelig pyntet eske. Flott måte du har løst skissen på. Brunt og blått er så fint sammen.

bestevenn sa...

Nydelig den esken du har laget. Fin løsning av oppgaven Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.

Benedicte sa...

så nydelig denne esken var
kjempeflott pyntet i herlige farger.
takk for at du deltar hos Kort o mania
klem fra Benedicte

Miss StampAlot sa...

Ååååh.. denne eska var bare såå nydelig, flotte mønsterark, og nydelig motiv. Perfekt fargelagt.

Tusen takk for at du deltar på NSHK`S utfordring..

Masse Lykke til.

Klem fra Marielle j

Monica's Scrappehjørne sa...

Utrolig flott eske!!

Jeanette sa...

Så herlig denne esken er. Jeg likte den veldig godt. Takk for ditt bidrag til Kort o Mania. Klem fra Jeanette :)

Merethe sa...

Rett og slett nydelig.

Trine sa...

Nydelig juleeske:)
Takk for at du deltar hos Kort o Mania.
Klem.

Linda S. L sa...

denne va skikkelig nydelig, flotte og fine farger :D syns det va bra løst av skissen jeg, er lov å gjøre litt endringer ja, så lenge man ser utganspunktet i skissen :D
takk for at du deltar hos Kort O mania!
klemm fra Linda S. L

Gry-Heidi sa...

Så nydelig juleeske ! Nydelig malt motiv og kjempefine farger!

Klem :o)

Gunn-Elin sa...

ah... så nydelig Anne. Fantastiske farger, og nydelig farget stempel. Og en herlig elegant helhet!!! Og så må jeg bare si at jeg digger måten du bruker blonder og bånd på :)
Ha en fortsatt fin kveld!
Klemmer fra meg :)