Sider

fredag 29. oktober 2010

He`s making a list...

Først vil jeg bare takke så mye for alle de fine kommentarene jeg får, jeg setter umåtelig stor pris på hver eneste av dem. :)

Så vil jeg bare minne om Magnolia-candyen min, om noen har lyst til å være med.

Her er enda et av de nye stemplene mine som jeg fikk i Magnolia Club-pakken.
Det ble til enda en pose, en guttete denne gangen.





Magnoliatrykket er fargelagt med Distress Reinkere, i fargene Tattered Rose, Antique Linen, Vintage Photo, Valnut Stain, Chipped Shappire, Wethered Wood.




Materialer:
- Mønsterpapir fra Imaginice, Distresset med Vintage Photo.
- Blomster og blonder, halvperler og hvite "bær" fra Wild Orchid Craft.
- Bærgrein fra Nille
- Charm fra Kutt Ut.
- Snow Writer.
- Alfabet fra Loopy Lou, My Little Shoebox og Jenny Bowlin.
- Spellbinders, dobbelsidig tape, Scotch universallim, stiftemaskin, Diamond Glaze.

17 kommentarer:

Camilla sa...

Åå.. denne var lekker, Anne. Moro at du bruker Edwin, av en eller annen grunn så bruker jeg bare Tilda til tross for at Edwin ligger i permen og venter på å bli brukt.. Får kanskje ta meg sammen og gi han en sjanse :/ Kan jeg spørre om en annen ting? Det som du dekorerer med som ser ut som snø langs kanten, hva er det? Vil ha :D Klem Camilla

Camilla sa...

Takk for så raskt svar i bloggen min :D Da vet jeg hva jeg skal prøve å få tak i ;)

Sol sa...

Så Flott pyntet pose! Jeg likte kjempegodt blonden som stikker frem og blomster pynten du har satt sammen! Stilig!!! :)

Pinklady 68 sa...

En kjempe flott julepose! Nydelig fargelagt Edwin:-)

Ha en fin og kreativ helg! Klem Laila.

Ragnhild sa...

For en lekker pose :)
Du kan virkelig og deorere poser du ;)
De blir like nydelig hver gang.
Herlige detaljer og Edwind er nydelig fargelagt.
Klem fra Ragnhild.

Karialov sa...

Så utrolig nydelig pose. :D Og nokre heilt fantastiske detaljar. :D :D Edwin var jo berre heilskjønn der han satt, og han var nydelig fargelagt. :D
klem fra Karianne

Christina sa...

This is really stunning again Anne!! Really awesome!
Hugs Kristel

Veronique sa...

Nydelig julepose :)

Berit sa...

Åååå, nydelig Anne!! Flott dekorert og Edwin er nydelig fargelagt!
Ha ei fin helg:)

Jodi sa...

Such a cute image! I love the pretty decorated bag and coloring!
Hugs
Jodi =)

ninabakke sa...

Åh, så flott julepose :) Nydelig

Vicky sa...

WOW....this is absolutely gorgeous I adore your image & your colouring is just amazing hun. Hope you have a fab weekend.

Lotsa hugs Vicky xx

Jolanda sa...

Wow! your card is so beautiful!
Jolanda x

Marianne/skorpionen sa...

For en nydelig julepose og så herlig stempel!

Anonym sa...

Sukk, så utrolig lekker!! Så nydelig fargelagt!!♥♥

Anne sa...

En kjempeflott julepose Anne! Edwin er kjempeflott malt =)

Klem fra Anne

Sassy Scrapper sa...

Amazing job. I just got this stamp in my package so thank you for the inspiration on how to use him. Hugs Bonnie