Sider

lørdag 15. januar 2011

Cream and blue

Tusen takk for alle tilbakemeldingene jeg får,
jeg elsker å lese kommentarene deres! :)
Jeg har vært på skolesamling hele uka,
men kjøpte Magnolia Ink på mandag
så det har jo klødd i fingrene hele uka.
I dag satte jeg meg ned tidlig og har scrappet
to kort og farget fire motiver.

Dette kortet har jeg laget til Sukkersøtt, de ville se kort i
hvitt eller krem og blått. Jeg ser jo nå at inntrykket her
kanskje blir litt brunt, siden papiret jeg har brukt var så lyst
så tok distressingen litt overhånd.
Håpe det blir godkjent likevel da,
for papirene, blomstene og alt det andre
er jo i hvitt og krem, utenom sokkene hennes da. ;)
Jeg leverer også kortet til Kort o Mania,
som fremdeles vil se charms eller metall.
Papiret er fra Prima,
distresset med Vintage Photo.
De blå rosene er fra Papirloftet,
resten av rosene er fra WOC.
Bling fra Kaisers Craft,
og charm og bånd fra Kutt Ut.

Jeg har hatt et trykk av denne søte Tildaen liggende
en stund, jeg husker ikke hvor jeg fikk henne fra engang.
Hun er malt med Distress Reinkere,
og har et tykt lag Stickles Star Dust på vingene.

15 kommentarer:

bestevenn sa...

Nydelig kort du har laget, og søt Tilda med musefletter. Tusen takk for at du deltar hos KOrt o Mania.

Wenche sa...

Så herlig kort, Anne!!! Lekkert dekorert med roser og nydelig fargelagt Tilda!! De gamle Magnolia motivene burde så absolutt få se dagens lys litt oftere. Mon tro om mitt neste kort får bli med et eldre Magnolia motiv :) Distressingen likte jeg! Lykke til i ukens utfordring hos Sukkersött!!
Klemmer, Wenche :0)

Elaine sa...

Beautiful card Anne.
I love the colours and your distressing, and the flower garland is so pretty.

Hugs Elaine xxx

martina's kaartjes sa...

fab card ! great colors,
greetings, martina
x

Jeanette sa...

Så herlig Magnolia-kort! :) Takk for ditt bidrag til Kort o Mania. Klem.

Christina sa...

Woww this is a gorgeous card Anne! Looks amazing!
Hugs Kristel

Guro sa...

Nydelig kort :-D Kjempesøtt pyntet og veldig fint malt. Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania.
Klem Guro

Torill sa...

Så lekkert dette kortet var da! Søtt og hærlige farger!
Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min!
ha en strålende søndag til deg også!

Lene Aase sa...

Kjempeflott kort! Søte Tilda er nydelig fargelagt:)
Tusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Klem fra Lene:)

UlrikaT sa...

Nyydeligt! Så fint med blomstrene ovan motivet!

Linda W sa...

Så flott tilda ble. Lekre farger sammen og nydelige blomster:)

Linda S. L sa...

så nydelig kort! den charmen var jo en helt utrolig flott detalj :D
takk for at du deltar hos kort o mania!
klem linda s l

Marianne-db sa...

Nydelig kort, Anne. De gamle Magnolia motivene er også nydelige :-) Kjempefint distressa kort, lekkert!!
Takk for ditt bidrag til Sukkersøtt :-)
Og tusen takk for alle de hyggelige kommentarene du legger igjen i bloggen min!!
Ønsker deg en super helg!
Klem, Marianne

mariska sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
mariska sa...

Hi Anne

Another beautiful card.
I'm right but has become a follower.
See you soon!

Mariska