Sider

lørdag 29. januar 2011

Sketchy Colors - Ballerina Tilda

Jeg er midt i en praksisperiode nå,
noen har kanskje fått med seg at jeg går på lærerskolen nå.
Praksisen er veldig gøy nå, jeg har fått undervise og vi
hjelper og lærer elevene ting, og blir kjent med dem.
Det er spennende, men samtidig har jeg ikke så mye energi
til overs for scrapping, selv om jeg har veldig lyst.
Da må jeg jo så klart utnytte helga til å scrappe,
i går kveld scrappet jeg dette kortet som vi skal gi til
praksislæreren vår når perioden er over.
Jeg har laget det etter skissen hos Sketchy Colors.
Motivet er fra Magnolia, malt med Distress Reinkere.
Jeg var litt uheldig med håret rundt ansiktet,
men ikke mer enn at det kan brukes.
Hvis jeg er for kresen får jeg jo aldri laget noe kort. ;)
Jeg har en plan om at jeg skal lage et kort med hvert
eneste stempel jeg har, som ikke er julestempel da.
Dessuten prøver jeg å lage 100 kort i år,
så da må jeg jammen henge i.
Arkene er fra Maja Design og Making Memories,
jeg har distresset med Vintage Photo og Edge Scraper.
Og sjekk de søte blåaktige perlene, de fikk jeg i posten hos søte
Lena som vant min forige candy! Tusen takk! :)

Det ene båndet er fra Kort og Godt, det andre er kjøpt på Bikuben.
Kakeservietten er fra Kutt Ut.
Blomstene er fra Wild Orchid Crafts, med unntak av de
hvite bustete, som jeg fikk i en candy og ikke vet hvor er fra.
Den flate er også uidentifisert. ;)

Jeg har brukt Minialfa fra My Little Shoebox,
og Crackle Accent over.
Sirkelen er trykket ut med Spellbinders.



21 kommentarer:

Trine Lise sa...

Utrolig lekkert Anne. Her var det mange nydelige lag på lag.
Supert asså :)
Kos deg i helgen frøken hihi

Bodil sa...

Så nydelig kort. Flott med alle lagene og nydelig blomsterpynt. fin farge på de halvperlene.
god helg :)

Jayne sa...

Utrolig sødt kort du har lavet :-) Og håret gør ingenting... :-) lækkert

God weekend

jayne

Veronique sa...

Utrolig kjempe fine farger :)

Christina sa...

Woww a stunning card Anne! Love the colouringjob you did!!
Hugs Kristel

Karin sa...

Jättefint!
Karin

Anonym sa...

Beautiful! I love the gorgeous details and colors!

Renate sa...

Lekkert kort dette her Anne.
Elsker det stempelet der selv og det ble så kult når hun ikke er malt i rosa!
Lekkert pyntet og digger lag på lag teknikken her.

Hilsen Renate

Maria Therese sa...

Lekkert kort!

GryA sa...

oi, for et nydelig kort! Herlig fargelagt stempeltrykk.

Sylvia sa...

Et nydelig kort med maaange flotte detaler!!

Anette sa...

Rett og slett helt perfekt! Elsker lagene, detaljene og den fantastiske fargingen!

mariska sa...

Hi Anne

I was poking around in blogland and came to you blog. What a gorgeous card thit you make! And the colors are perfect for.

Mariska

jannes hobbykrok sa...

Kjempelekkert!!!
Janne

Stempeltiger sa...

Such an AMAZING card Anne!
You've coloured the adorable image beautifully.
The colours and details are absolutely gorgeous.
Wishing you a happy day.
Hugs from Germany
Swantje

Gro sa...

Å noe så nydelig. Tilda er helt herlig, og alle detaljene er bare så flotte. Blir nesten ikke ferdig med å se...
Klem :o)

Therese sa...

for et lekkert kort!!
Herlig farget stempel motiv!!!

klem

Sassy Scrapper sa...

Hi Sweetie! Wow Wow Wow what a work of art this card is. I just love all the textures you used. Looks like a lot of work went into this treasure my friend. Amazing job as always. Have a Sparkling day filled with creativity.
Hugs Bonnie

Jodi sa...

Gorgeous card!! I love those pretty embellishments and wonderful card layout!!
Hugs
Jodi =)

Mona Evy sa...

Nydelig kort Anne! Herlig med rufsete kantene! Lekker fargelagt som alltid! Ha en fin uke!
Klem, Mona

Desirée-ScrapDees sa...

oh this ballerina is so cute, i love it!