Sider

onsdag 12. januar 2011

Spesialutfordring med gjestedesigner hos Anonyme Scrappere!

Vi har fått med oss en utrolig flink dame som gjestedesigner hos Anonyme Scrappere.
Jeg har lenge vært stor fan av Vibeke, og håpet å lære litt fra henne.
Hun gav oss en utfordring som handlet om å gjøre materialene vi bruker
til vårt eget, altså endre på det, gjøre noe med det.
Ta en titt inn til oss for å se hva hun har laget til oss,
og hun donerer bort en flott premie!
Denne utfordringen er kun for layouts! :)

Her er mitt bidrag, jeg måtte bare scrappe denne søte surleppa
som snuppa pleide å ha. Hun kan enda lage bra surleppe,
men ikke helt sånn som dette da.
Det jeg har gjort er å lage min egen bakgrunn ved å krølle
og rive opp en kakeserviett, og så male over den.
Jeg la på en annen kakeserviett også da.
Selve bildet har jeg pusset litt med en neglefil.
Øyenstikkeren er fra Papirloftet,
og jeg tror bingoarket er fra Melissa Frances.


Jeg har brukt Crackle Paint på svirlene og chipboardblomsten,
og knytt på en charm fra Kutt Ut med Scrappers floss.
Jeg har brukt tre forskjellige typer sort Thickers,
alle er fra AM.
Her er også noen Vintage Stamens fra Papirloftet,
og pyntenålene er fra Wild Orchid Crafts.


All pynten er overlesset med maling og Liquid Pearl i fargen
White Opal, og blomstene har også fått litt Glimmer Mist.
Fuglen og blomstene er fra Prima, og det er vel også
noen blomster og en blonde fra Wild Orchid Crafts her.
Perlebåndet er fra Kutt Ut, og det samme er tyllen
dere kanskje kan se stikke ut nederst.
Jeg har brukt brads fra Papirloftet,
og stiftemaskin.






7 kommentarer:

Guro sa...

For en fin utfordring :-D Og LOen din ble kjempelekker! Stilig satt sammen og helt herlige farger.
Ha en fin dag.
Klem Guro

Pinklady 68 sa...

En nydelig LO, Anne!! Lekre farger og flott pyntet!
Ha en fin kveld! Klem Laila.

Lena sa...

Wow~this is amazing,Anne!All the detail are gorgeous,love the lace dragonfly.
Hugs
Lena

Trine Lise sa...

Noe så fantastisk. Her er da masse nydelig for øyet å hvile på.
Rå lekkert Anne.
-klem-

Sassy Scrapper sa...

Hello my dear sweet friend. Look at what we have here. Stunning that's what wowza what an amazing page! Boy you do such amazing work.
Hugs Bonnie

Kine`s hobbyblogg sa...

Nydelig Lo:)
Og for et nydelig sint fotoobjekt:)

Unknown sa...

Beautiful page... love all that amazing detail.
Hugs
Kim M
x