Sider

søndag 9. januar 2011

Have a magical day

I går fikk jeg nye dies i posten,
så så snart jeg fikk tid måtte jeg jo leke litt.

Jeg har brukt mønsterark fra Prima,
og jeg trooor det andre er fra Graphic 45.
Jeg har distresset med Vintage Photo og
TH distress tool.

Jeg har brukt kantpuncher fra EK Success,
Spellbinders og Magnolia Dohickey.
Minialfa fra My Little Shoebox,
og egen handskrift (blæ).

Magnoliatrykket er farget med Distress Reinkere.
Jeg skulle egentlig ikke bruke noe glitter i dag,
men jeg endte med å ta litt på tuppen av vingene likevel.
Det er Stickles Star Dust.
Men sjekk, ingen halvperler og ingen bling. ;)


Alle rosene og roseknoppene er fra Wild Orchid Crafts,
og jeg mistenker at båndet også er derfra,
men det har jeg fått i kalenderen så det vet jeg ikke. ;)
Jeg har brukt grønn pompoms fra Papirloftet,
og en charm fra Smykkesteinen.

I dag tok jeg han helt ut, så jeg dekorerte like gjerne inni
og på baksiden av kortet også.
Stempeltrykket på innsiden er
antakelig fra Papirloftet.

29 kommentarer:

Elaine sa...

Beautiful Anne.
I just LOVE your own unique style of cards and it's always a pleasure to visit your blog.

Love Elaine xxx

Bodil sa...

Nydelig kort. Lekre papirer og nydelig pynt.
klem :9

anita sa...

Lekkert kort, nydelige farger og herlige dies. Ha en fin søndags kveld. Anita

Vicky sa...

This is beautiful hun I love the style & the colours. Your Tilda looks fabulous.

Lotsa hugs Vicky xxx

pia iris sa...

så flott med nye dieser, og du har brukt de på en flott måte.
et lekkert kort.
ha en flott uke. klem pia

Guro sa...

Nydelig kort du har laget!!! Flotte diser og kjempefine farger :-)
Veldig fint pyntet både på inn og utside.
Klem Guro

Guro sa...

Takk for at du deltar hos Kort O Mania forresten :-)

Linda S. L sa...

knall lekkert kort! fiiine nye dies du har fått deg :D
takk for at du deltar på vår utfordring hos kort o mania!
klem fra linda s l

Gro sa...

Kjempestilig kort du har laget. Elsker alle fargene.
Klem :o)

Veronique sa...

Nydelig kort :)

martina's kaartjes sa...

very lovely card ! great colors, greetings, martina
x

Pinklady 68 sa...

Nydelig kort! Kjempefine dies og herlige farger sammen:-)...flott layout!!

Klem Laila.

Meretekj sa...

Nydelig kort du har laget.
Flotte dies og farger.
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt!

Karin sa...

Vakkert kort (",) nydelige fargesammensetnig, pynt og motiv. Å ikke minst så flott det ble med de nye diesène.
Klem fra Karin

Trine Lise sa...

Så utrolig nydelig Anne. Alltid gøy med nye sakeri posten. Gleder meg til det Marianne har fikset dumper ned i min postkasse.
-klem-

Kathy sa...

Adorable card! Love this sweet image and your details are so pretty1
Thanks so much for playing along with us at WOC!
:)Kathy

Jeanette sa...

Så herlig kort, virkelig forseggjort både inni og utenpå! Tusen takk for ditt bidrag til Kort o Mania. Klem fra Jeanette :)

Christina sa...

That is a really stunning card Anne!!
Hugs Kristel

bestevenn sa...

Nydelig kort du har laget, morsomt å leke seg med nye ting man har fått! Tusen takk for at du deltar hos KOrt o Mania.

Randi Th. sa...

Dette var nyyydelig!!! Like flott på alle sider!
Ha en fin dag!
-klem-

Sassy Scrapper sa...

Oh wow my sweet friend you have certainly made another stunning card! I just love the paper and colours you chose they are beautiful together. Tilda looks amazing. And thank you for showing the inside of your card it's just as beautiful as the outside. Have a Sparkling day sweetie!
Hugging you Bonnie

Gry-Beate sa...

For et kjempe nydelig kort, med mange supre detaljer!!
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
;0)Gry-Beate

Wenche sa...

Nydelig gjennomført kort, Anne!!! Flotte farger og nydelig dekorert. Og du er ikke alene om å ikke like sin egen skrift på kortene, hihi.
Lykke til i ukens utfordring hos Sukkersött!!
Klemmer, Wenche :0)

Distressed Desserts sa...

Åh det var ett magiskt kort.
Så otroligt fint dekorerat. Den lilla trollsländan bland blommorna gör sej så bra där. Och din insida är fantastisk. Ha en Magisk dag du med.
/Maria

Stampin Mindy sa...

Very pretty , love the stamp and colors. The flourshes are beautiful.

Thanks so much for joining us over at Wild Orchid Crafts sketch challenge.

Hugs, Mindy

Hege-Annie Simonsen sa...

Helt nydelig! ))
Klem og god helg!

Lori sa...

I love your coloring and the inside is stunning, thanks for joining us at the Totally Tilda Challenge, we're happy to have you!

Mandy sa...

Beautiful card Anne, so many pretty details to look at, love it.
Thanks for joining us at Totally Tilda for our "Ribbons & Roses" challenge
hugs Mandy xx

Bente ;) sa...

Dette var et utrolig fint kort!
Men så er jo kortene dine utrolig fine å da.
Koselig blogg du har!