Sider

lørdag 8. januar 2011

The Sugar Bowl - Gorjuss

Tusen tusen takk for alle gratulasjonene jeg fikk
i anledning bursdagen min!
Og nå har en annen bursdag kommet og gått,
jeg har nemlig brygget Felixir i ett helt år nå.
Det må jo feires, så etterhvert blir det nok en ny candy,
for å takke de som gidder å følge meg
og gir koselige kommentarer til meg.
Her er mitt første bidrag til The Sugar Bowl,
jeg ble så inspirert i går mens jeg vandret rundt på blogger,
og jeg fikk lyst til å delta på noen utfordringer.
Det får være mitt nyttårsforsett, å prøve å delta litt
på andre utfordringblogger, det er jo ganske så gøy. :)

Papirene jeg har brukt er fra Basic Grey,
pluss emballasje fra Prima,
og en sirkel med Bazzil som jeg har farget med
Distress og stemplet med Wethered Wood,
prøvde å embosse litt.
Ville at det skulle se ut som en himmel,
litt sånn rosalilla solnedgang under skyene.

Ellers har jeg brukt et Sugar Nellie stempel,
og teksten er fra Papirloftet.
Swirlen er så klart fra Prima.

Her er den flotte skissen jeg har fulgt.
Gorjussjenta er malt med Distress Reinkere.
Disse lekre pyntenålene og knappen fikk jeg i den candyen jeg
vant nylig, og heklablomsten fikk jeg vel i en annen candy.
Blomstene og blonden er fra Wild Orchid Crafts,
charmen er fra Kutt Ut.


Jeg har her brukt bling fra Kaisers Craft,
og Stickles i fargen Star Dust langs kanter og på stemplet.
Kantene er også svertet med Black Soot,
jeg brukte distresseverktøyet til TH.


21 kommentarer:

Christina sa...

That is a wonderful card Anne! Looks great!
Hugs Kristel

Yvonne sa...

Herlig kort! Og så fargerikt og flott! Nydelig malt jente og!
Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt og Scrappekammeret!
Klem, Yvonne

Veronique sa...

Love it!!!!!!!!

Unknown sa...

Underbart kort och grattis i efterskott!! =)

Kram
Malin

Monica's Scrappehjørne sa...

Det kortet er bare råflott :)

Bodil sa...

Nydelig kort i flotte farger. Masse herlig pynt du har fått plass til.
god helg, klem :)

Ann Kristin sa...

Nydelig kort, og herlig med glitter på ballongen :)

Trine Lise sa...

Super herlig anne! Dype deilige farger og jenta er så flott fargelagt. Elsker den dype fargede himmelen bak henne :)
God helg! -klem-

bestevenn sa...

Nydelig kort du har laget, friskt og flott i fargene. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.

Laila sa...

kjempefint kort fra deg, midt i blinken til utfordringen - nydelig utført!
takk for at du deltar hos scrappekammeret.

klem fra Laila

Jeanette sa...

Kjempesøtt kort, så herlig fargelagt og fine farger du har brukt! Tusen takk for ditt bidrag til Kort o Mania. Klem.

eba sa...

Skikkelig flott kort!

Ida sa...

Hei!
Så lekkert kort, med flotte papirer!
Motivet er flott fargelagt!:)
Ida

Elaine sa...

Oh this is so beautiful Anne.
Your colouring of the image is perfect and I always love all the detail and embellies on your cards.

Love Elaine xxx

Linda W sa...

Wow.
Dette var lekkert og fargerikt. et knall kort:)

Kort O Mania sa...

knall flotte farger. herlig kort :D
takk for at du deltar på vår utfordring hos kort o mania!
klem fra linda s l

Inger Marie sa...

Så nydelig kort, digger fargre valget. Masse lekre detaljer,likte utrolig godt den hekleblomsten :)
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt :)
Klem fra Inger Marie

Mokkan sa...

Så fantastisk lekker kort du har laget :)

Guro sa...

Lekkert!!! Så masse glitter du har fått med på dette kortet :-) Søtt motiv!
Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania.
Klem Guro

Elaine sa...

Hi Anne,
I know I've already left a comment on your beautiful card but I also need to say:

Thanks for playing in the Sugar Bowl Challenge!

Love Elaine xxx

Anette sa...

WOW såååå lekkert kort! Anderledes og nydelig!
Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
God helg!
-Anette-