Sider

onsdag 19. januar 2011

Will you be my Valentine?

I dag er det klart for ny utfordring hos Anonyme Scrappere.
Bursdagsutfordringen min er offisielt over,
tusen takk for alle flotte bidrag og gratulasjoner.
Den nye utfordringen vår heter Romantisk Vintage.
Vi vil se kreasjoner med blomster og blonder. ;)
Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dette kortet,
for vi feirer jo ikke valentinsdagen,
og kjæresten/samboeren/forloveden min har allerede
sett kortet, så jeg kan liksom ikke gi det til ham.
Det er litt for jentete uansett, men det var sånn jeg ville
scrappe der og da. :)

Papiret jeg har brukt er fra My minds Eye.
Det er distresset med Wethered Wood.
Jeg lagde hull i midten med spellbinders,
rufset kantene med TH-rufseren,
og limte en kakeserviett på baksiden.

Minialfaene er fra My Little Shoebox,
og jeg har lagt et lag med Crackle Accens over.
Jeg måtte bare bruke disse charmsene,
hjertene hadde jo perfekt form siden de er like med
hjertet på stempeltrykket.
Både charmsene og båndet er fra Kutt Ut,
samme med kakeservietten jeg brukte bak motivet,
og perlene over blomstene.

Blomstene er fra Wild Orchid Crafts,
og det er også blonden rundt motivet.
Blomstene har fått en dusj med Glimmer Mist
i fargen Tattered Rose.


Dette søte Magnolatrykket har jeg også hatt liggende lenge,
spart på det liksom. Hun er malt med Distress Reinkere,
og har et tykt lag med Stickles Star Dust på vingene.


Tusen takk for alle kommentarer dere legger igjen,
og hyggelig med all responsen på candyen min
(link øverst til høyre i sidebaren).

Varme klemmer fra Anne.

30 kommentarer:

Christina sa...

That is a gorgeous card!! Looks really devine!!
Hugs Kristel

Maria Therese sa...

Fine farger og fint pynta :)

Trine Lise sa...

SÅ herlig Anne! Elsker fargevalgene dine og motivet er så lekkert malt:
Supert som alltid.
-klem-

Veronique sa...

Kjempe lekkert kort du har laget, Anne :)

Bodil sa...

Kjempefint kort. Fint med de hjertene øverst.
klem :)

Andrea sa...

Nydelige farger! Et veldig fint kort;)

Benita sa...

Super romantisk og total i orden valentinekort. Det er vildt flot!

Tak for din deltagelse hos vintageudfordringen.

Elaine aka Quixotic sa...

This is really lovely!

Sassy Scrapper sa...

Hi Sweetie! Your card is amazing. I love your stamp she is soooo cute and coloured perfectly, beautiful job with your shading! I love all the pretty lace! Fabulous!!!
Hugs Bonnie

Audhild sa...

Nydelig kort. Liker fargene du har brukt. Fint med perler sammen med blomstene

Angel sa...

Kjempeflott kort.
Jeg har prøvd meg litt på Scrapping. Men synes ikke jeg er så flink da.

Tone sa...

For en flott fargekombinasjon!
Nydleig kort :)

lykke liten sa...

åååå,for et nydelig kort!!!!!
kjempe fine farger du har brukt!!!! :)
fin detalj de pærlene du hadde over blomstene :)

Lise sa...

oij så pent !!!

Kirsty Vittetoe sa...

Such a pretty card with lots of great details!
Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/01/pixie-challenge-january-2010-giveaway.html#comments

Renate sa...

Lekkert kort og nyyydelig malt her.
Liker godt de to hjertecharmsene i ene hjørnet og blomsterarrangementet nede.

Takk for at du deltar hos Vintageutfordring.
Klem Renate

Bettina L. sa...

Virkelig et lekkert kort.Du har alltid så mange fine detaljer,som de hjertene og swirlen oppå rosene:)

Gro sa...

Kortet er utrolig nydelig, og fantastisk flott malt. Likte også veldig godt blonden rundt motivet, og fargene på mønsterarket.
Klem :o)

Silje-Mari sa...

Sååå nydelig! <3

Hege sa...

Nydelig kort. Fint fargelagt og herlig pyntet.

Kristine sa...

Nydelig kort! :)

Vibeke sa...

Helt nydelig!! Så flink du er, Anne:)

Jeanette sa...

This is so beautiful! Your coloration is amazing!
Hugs Jeanette xxo

Mona Evy sa...

Nydelig kort Anne!! Nydelig malt!
Ha en fin uke! Klem

Karin sa...

Hej Anne,

vilket härligt kort, det ger mig vårkänslor!
Ha en bra dag!

ThereseM sa...

Så nydelig kort Anne :) Jeg likte veldig godt perleraden på blomstene. Tusen takk for hyggelig kommentar og for at du valgte kortet mitt :)
Klem, Therese.

Marte sa...

Tusen takk for koselig kommentar, Anne! :) Det setter jeg pris på!! Dette kortet er jo skikkelig søtt, herlige farger. Liker godt den perleraden over blomstene!
Ha en deilig helg! Klem fra Marte

pojjo sa...

jätte läckert kort, gillar pärlbandet du lagt över blommorna :D

mariska sa...

Hi Anne

What a super sweet card you made. So romantic! Perfect for Valentine's Day.

Mariska

Linda S. L sa...

aaaaah nyyyydelig!!!
takk for at du deltok på vår utfordring hos vintage udfordring :D
klem linda s l