Sider

søndag 16. januar 2011

Pink Tilda and candy for my followers!

Som jeg har kost meg i dag, scrappet og malt trykk.
Og hvem har jeg scrappet til?
Jo, jeg har scrappet til deg!
Til alle som følger bloggen min og er innom på besøk
og legger igjen kommentarer.
Det er en av mine favoritt-ting å gjøre, å logge inn her
og lese sånne hyggelige ting.
Så greia er, at en av dere skal få vinne dette kortet, pluss litt ekstra...
Mer om det litt lengre ned. ;)
Dette er en brun papirpose som jeg har brettet dobbelt,
med litt ujevn størrelse sånn at det ble plass til kantene
på de to arkene jeg planla å ha inni kortet.

Blonden kjøpte jeg på TreL, mens tyllen
og kakeservietten er fra Kutt Ut.
Tilda er fra julekolleksjonen i fjor, men jeg syns ikke hun
er så utpreget julete, engler kan man vel bruke hele året.
Jeg har malt henne med Distress Reinkere,
og vingene har fått på seg Stickles Star Dust.


Sånn ser innsiden ut, og baksiden er også lik.
Dette er ikke en bokside, men et mønsterark
fra Jenny Bowlin med bokmønster.
Jeg har distresset med Vintage Photo.


Alle blomstene jeg har brukt er fra Wild Orchid Crafts,
halvperlene er også derfra.



Her ser man at man kan dra ut to sånne felt man kan skrive på,
jeg har bruks puncheren min fra EK Success og distress.


Så over til det jeg nevnte ovenfor, om at noen skal få kortet.
Jeg har nemlig bestemt meg for å ha candy igjen,
og denne gangen sikter jeg spesielt på følgerene mine.
Jeg har nå blogget i over ett år, og fått hele 163 følgere.
Tenk at så mange har lyst til å se hva jeg lager,
det er ganske spesielt. Og som jeg skrev lengre opp,
jeg koser meg veldig med bloggingen, og å lese
kommentarer er nesten dagens høydepunkt.

Her ser dere alt man kan vinne.
Litt detaljbilder følger under her,
samt reglene for candyen.




Denne spellbindersen er åpnet fordi den er brukt.
Den er noen måneder gammel, men jeg har brukt den veldig
lite, så jeg tenkte på å bytte den bort eller noe,
men det ble til at jeg bestemte meg for å gi den vekk
i candyen som jeg planla å ha. :)
Den er så klart i like god stand som ny.





Noe av det candyen inneholder:
- Spellbinders label 11 (pent brukt).
- 10 kakeservietter, noen store blad, og en vintage blondeduk.
- Masse tickets fra Tim Holtz, en haug charms og litt annen metallpynt.
- 4 forskjellige bånd i rosa nyanse.
- Masse roser i forskjellige farger og størrelser.
- Noe chipboard, slider buckles og noe annen pynt.
- Minialfa fra MM og rosa alfabet fra Loopy Lou, pluss et stort bingoark.
- Og så klart kortet som jeg har laget.

For å være med i trekningen...
1. Du må være en følger for å være med i trekningen. (Nye følgere er også velkomne til å delta)
2. Legg bildet av candyen i et blogginnlegg eller sidebaren din, og link hit.
3. Legg navn og link til din blogg i Inlinkz.
4. Candyen er åpen til 17. februar (min datters toårsdag) klokken 12.00, jeg trekker vinneren en gang etter det, bruker random.org til dette.
To join in the drawing of my candy...
1. This candy is for my followers, so you have to be a follower. (New followers can also join)
2. Put the picture of the candy in your blog, and link back to me.
3. Enter name and link to your blog in Inlinkz.
4. The candy is open until february 17th (my daughters second birthday) at 12.00 (norwegian time), I will draw the winner sometime after that, using random.org.
Lykke til til alle som deltar,
og tuuusen takk for at dere gjør
bloggverdenen til et så
hyggelig sted å være!

Stor klem fra Anne.





119 kommentarer:

Monica's Scrappehjørne sa...

For ett nydelig kort!! Og en knallflott candy!!

Linda W sa...

Herlig kort og supercandy. Takk for muligheten til å vinne den:) Vil gjerne ha den jeg hihii:)
Klem:)

Turid sa...

WoW! En fantastisk godtepose av en candy! Det er jo ikke rart at så mange vil følge deg, - du tryller jo frem det ene lekre produktet etter det andre :)
Glad for at du deler og inspirerer.
Lekker kreasjon du har lagt ut i dag også.
Krysser fingrer og tær!
Hilsen Turid

Lise sa...

helt nydelig kort !*gu du er flink*
har følt deg siden jeg fikk blogg, men har problemer innimellom me følge knappen på sidene !
men fikk til nå :D

ømsker deg en flott søndags kveld :D

Maja sa...

Fulgte linken din inn til bloggen din fordi jeg likte kortet ditt så godt. Ble enda mer imponert da jeg så det her i bloggen din! Fantastisk =) Likte hvordan det virker som en slags bok, og at man drar ut "sidene" som man kan skrive på. =)

Ble ikke mindre glad da jeg så den fine candyen din! Krysser firkelig fingrene fr at jeg kan være den heldige her;) Mye flott der som jeg kunne kost meg masse med!

Nå skal jeg ta en titt på noe av det andre du har laget ;)

Alberto sa...

Hello,
I'm here not only for your candy, but for send you a card...YES, one of my cards.
I really love your blog and if you send me an e-mail with your adress I send you one of my creations.

hugs, Albert

Guri sa...

Så snill du er :) Klart eg vil bli med på denne flotte candyen.

Hildegunn sa...

Så herlig kort du har laget! Knallflott farget er det iallefall! Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen av den supre candyen, og krysser fingrene for meg selv :)

Klem

Anonym sa...

Dette var et utrolig nydelig kort, men du har jo mye lekkert på siden din fra før også! :-) For meg som er fersking i scrappeverden er har jeg foreløpig brukt nettet mer enn jeg har skapt egne ting, for å finne ut av hva jeg "må ha" osv. Jeg har funnet mye inspirasjon i din blogg, tusen takk for det!
Dessuten er jeg gla for å kunne være med i trekningen av denne lekre candyen og krysser fingrene!
Klem, Heidi

Ida sa...

Hei!
Så utrolig masse flott du vil dele med oss!
Deltar veldig gjerne på denne candyen ja!:)
Nydelig kort du har laget til også.
Ida

Bodil sa...

Så nydelig kort og en kjempeflott candy :)
Prøver lykken jeg og har lagt bilde med link i sidebaren min.
klem :)

Berit sa...

WOW!! For et nydelig kort!! Og for en super candy!! Jeg krysser fingre og tær:)
Klem :)

Wenche sa...

Gratulerer så mye med 1års dagen, Anne!!! Og jeg er så enig med deg at det å lese kommentarer er et av dagens høydepunkter :)
Et fantastisk vakkert posekort med vakre Tilda som du har laget til en heldig vinner. Lekkert dekorert og nydelige farger :) Premien er helt super også.
Jeg blir helt klart med på candyen din :0)Så nå krysser jeg fingre og tær og håper på litt hell, hihi!!
Klemmer, Wenche :0)

Elaine sa...

Hi Anne,
Yes, I'm already a follower. I've written your candy up on a blogpost and added it to my sidebar. Beautiful candy but I've entered it because I really love your cards and I would be happy to have the card and nothing else.

Love Elaine xxx

Samantha sa...

Wow what a great candy! I am a follower and have linked your candy to my blog so all my friends can join in too! Thank you :) xx

Chrissy sa...

What a beautiful blog.I have become a follower and delighted to be so.Its so wonderful to find a new blog that offers such lovely work.
Thankyou for the chance to win your candy. I have posted you on my blog.I will return often to see what creations you come up with.
Luv CHRISSYxx

Alhana sa...

For en flott candy og kortet du har lagd er nydelig. Herlig engle-Tilda-motiv og så fint fargelagt. Tusen takk for sjansen til å vinne en sånn super candy.

Marianne/skorpionen sa...

For et lekkert kort du har laget!! Og så stilig med disse uttrekks-arkene!

Ha en super uke!

Jayne sa...

Dejligt at der findes candyer, så kommer man rundt på mange lækkere blogge som man måske ikke havde fundet. Jeg er glad for at skulle følge din blog. Da du laver nogle super lækker ting. Super sødt kort. det jeg glad for at få chancen for at vinde..

Dejlig mandag
Jayne

Annelie sa...

Vilken underbar candy du bjuder på, den vill jag ju förstås hemskt gärna vinna :)
Kortet är jättefint, i en spännande ny (för mig..) modell!
Har tittat in lite då & då, även om jag tror att det var länge sen jag sa något, men följare är jag och din bild ligger i min sidebar.
Ha det gott,
Kram Annelie

Henriëtte sa...

Beautiful paperbag card.....
What a wonderful blog candy I am heading to my blog to post a post on my blog now....
Thank you so much for the chance to win.

Maria Therese sa...

Vanvittig lekkert kort!!!

Kari sa...

Herlig kort Anne og lekker candy! Jeg vil gjerne være med i trekningen av denne!

Ha en fin dag!
Klem Kari

Christina sa...

Woww Anne this is truly stunning! What a great piece of art!
Hugs Kristel

Alice sa...

Hi! I am new to your blog and now I am a follower. You have a very nice blog and a fab candy, thanks so much for a chance to win, I've just put a link to my candybar!
Bye,
Alice

Lena sa...

Anne,this is a lovely bag.
Happy birthday to your daughter!!
Dooling~ I love your creative bag and the dies.
Thanks for the chance to win.

Elen sa...

Utrolig nydelig kort, Anne:-) Og motivet er jo bare så herlig! Håper du får en flott uke:-)

Sol sa...

Nydelig kort!! Good Thinking!!! Seff kan Tilda brukes hele året... Det må jaggu jeg også gjøre!!!

Falt pladask for fargekombinasjonen din!!!
Og Nydelig pyntet!

Tusen Takk for at jeg får være med på den Lekre Candyen din!!! Jeg krysser fingrene for at det blir meg!!! :o)

Larisa sa...

Hello!! Very nice card!! LOve the gentle flowers on the top. The image is colouring so great!!!
I'm a follower!
Great giveaway! I linked it on sidebar
http://larisa-raznosti.blogspot.com/
Thanks for the chance to win!
Hugs. Larisa. xxx

Turid sa...

For et utrolig flott kort du har laget!! NYDELIG!! i tilegg har du en super candy som jeg selvfølgelig ønsker å være med på!! Klem Turid

Mona Evy sa...

Nydelig kort og super candy! Er helt enig med deg Anne, engler kan man bruke hele året :)

sandra sa...

You have amazing blog and more amazing candy!!!
Thank you for the chance!
Klem Sandra!

Gunn`s Kort sa...

Kjempesøtt kort! Helt klart at man kan bruke engler hele året,hverdagsengler:)
Litt av en candy! Heldig den som vinner den:)

Mette sa...

Kortet var kjempenydelig!!!Jeg kunne mer enn gjerne tenke meg å få dette i postkassa:)) og ikke å forglemme candyen din som er superflott!!

Ha ei fin uke og kos deg med candyen din:)

Klem Mette

Anonym sa...

hej anne! hittade precis din blogg o det finns ju en himla massa ögongodis här. är följare nu. tänkte bara säga att...jag har 1 års blogcandy på min blogg, om du vill vara med o fira. kram.

Vibeke sa...

For et herlig kort du har laget, Anne :)
Er følger - og bilde ligger i sidebaren:)

Krysser fingrene:)

Hege-Annie Simonsen sa...

For et herlig, søtt kort!! Ja du lager mye fint, så nå er jeg følger her hos deg. tar gjerne turen innom igjen. :)

Klem, Hege

Unknown sa...

Happy 2nd birthday to your daughter in Feb x I am a follower x I have popped your candy in my sidebar x would love to win beautiful norwegian craft goodies! x Leigh x

Torill sa...

Helt nydelig candy!
Takk for muligheten - og nå er jeg følger også gitt!
klems

Linda S. L sa...

heia. var så sikker på at jeg stod som følger hos deg jeg, har jo fulgt deg lenge! :D Men det var jeg ikke... MEN NÅ ER JEG!! :D
nyyyydelig candy du har, de disene er jo rå lekkre, satser at jeg er heldig her. For 17. februar er verdens herligiste dato, for da er min eldste jente også født!! :D (hun blir 5 år) :D
klem fra linda s l

(tallet 17 generellt er supert, minste jenta er født 17 april hehe.... do i feel lucky!!? lol)

Agus sa...

Thanks so much for the chance to win this lovely candy, you are so generous :D I am already a follower and I link your candy on my sidebar. Fingers crossed!

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

underbara kort , och vilken candy, klart man vill vara med,

Маги sa...

Lovely card! Thanks for the chance to win this fab candy!

Stampersue sa...

What a lovely card, I love the image she is so sweet.

Thanks for the chance to win your candy.

Stampersue
x

Anonym sa...

I came here because another Blog had mentioned your work and I sure wasn't dissapointed. Your work is amazing and beautiful. I posted your link and candy on my blog also.

Toniann
aka TA
http://carbonescorner.blogspot.com

Sassy Scrapper sa...

How did I ever almost miss this post. Good gosh thank you so much for your generosity in offering such awesome candy. My fingers and toes are crossed hoping to win. I'd be thrilled out of my mind to win one of your amazingly fabulous creations!!!!!! Thank You Hugs Bonnie

kittirin-weltmeinerhandarbeit.blogspot.com sa...

What a beautiful blog.Very nice card!! Love the gentle flowers on the top. The image is colouring so great!!!
I'm a follower!
Great giveaway! I linked it on sidebar.Thanks for the chance to win your candy.
Hugs. Iryna

Unknown sa...

Wow! This is beautiful. Thank you so much for sharing your work, love it!!! Hugs! from Indiana USA

Scrappellen sa...

Så kjempeflott candy da Anne♥!!:) Men jeg vil veldig gjerne bli eier av dette nydelige Tilda.kortet, så jeg har linket til deg, lagt meg som følger, tatt med meg bilde..og nå skal jeg skrive litt om Candy'en din!:)
Ønsker deg en super dag!
Klem, Ellen

Elisabeth sa...

Da er jeg blitt følger og har lagt candyen i sidebaren min. Takk for at jeg får delta.

Klem fra Elisabeth

Jeanett sa...

Kjempefin candy du har satt sammen. Denne hadde det vært artig å vinne. Har linket til deg, og følger har jeg vært lenge. Ønsker deg en fin dag videre:)
Klem

Mona`s Bittelille Scrappekrok sa...

Heisann Anne!

Fantastisk kort du har laget. Nydelig fargelagt. Det ser ut som en bok. Flott candy har du også, så jeg hiver meg med på den. Tusen takk for muligheten til å vinne. Klem...Mona

May Britt sa...

nydelig kort og flott blogg du har. har lagt meg til som følger, og lagt link til candyen din i min sidebar:)

klem maya

Bea sa...

Flott candy, jeg blir med på trekningen, har lagt meg til som følger, har lagt bilde med link i sidebar og lagt meg igjen kontakt-info i "linke-tingen"
Og så mye flott du har i bloggen din :o)

Tanya Dudkina sa...

Amazing candy!!
So-so tender!!
I wish I can win it!!
http://1littlehedgehog.blogspot.com/

Лиса sa...

Конфетка очень "вкусная". А Тильдочка такая нежная и воздушная

Randi Th. sa...

For en flott candy Anne! Så silt av deg da! Denne vil jeg selvfølgelig være med på.
Det posekortet var bare nydelig, kjempesmart å lage det slik!
Ha en superflott dag!
-klem-

Karin M. sa...

Ich starte mal einen Versuch....
Dein Blog besuche ich schon eine ganze Zeit...du machst ganz tolle Sachen....
LG:Karin

Hobbykroken sa...

Følger er jeg fra før, linker i sidebaren min.

Ann Kristin

Eves hobbysider sa...

Kjempefin candy. la meg til som følger og du er kommet i sidebaret mitt:-)

Helle sa...

Super candy som jeg gjerne tar imot,
likte kortet ditt også!
Er nå følger,linket til candyen din fra min sidebar og sitter igjen her med fingre og tær i kryss :o)
-Helle-

~Jennifer Rose~ sa...

Awesome candy opportunity! Thank you!

I have some candy over at my BLOG!

Hugs, JennRo
jennro7781 at yahoo dot com
http://jennro7781.blogspot.com

Kras sa...

Mange kladki og veldig dyrt godteri. Takk, klarte jeg å melde seg og delta.

Marianne sa...

Jeg tillater meg å henge meg på, selv om jeg fulgte deg uansett. Den boka var nydelig, og den skulle jeg svært gjerne hatt ja :) !!

Lucy sa...

Fantastic. You do great work! Thanks for sharing. Lucy, iluvlu2003@yahoo.com

Nina sa...

Flott candy :)

Unknown sa...

really sweet candy! hope to win, first in life))

RitaK sa...

Nydelig kort og SUPER candy! Jeg har lagt meg til som følger og linket i sidebaren min, så nå krysser jeg fingrene... Tusen takk for hyggelige kommentarer på bloggen min også!

-Sanna- sa...

Koselig candy.
Jeg er følger og har link i sidebaren.

oheidia sa...

Veldig flott candy og så fint kort du har laget! Har fått stemplet opp et par av disse motivene men har ikke fått fargelagt det enda.

Jeg er følger, vet du og har laget link i sidebaren min :=)

Unknown sa...

Åh vilken härlig candy, den vill man ju inte missa. Jag har lagt till mig som följare och jag ska nu länka till dig i min sidebar.
Nu hoppas jag på tur.Kram kram

vmee sa...

wonderfull candy

Message Keeper sa...

Thanks, Anne for the candy! Happy Birthday in advance for your daughter as well. May God bless her and grown into a beautiful lady.

Hugs,
Evelyn @ Message Keeper
http://messagekeeper.blogspot.com/

Susanna sa...

Greetings from Finland,
that Magnolia card is absolutely adorable! :-)

Lori Aragon sa...

Hi Anne! Tilda is beautiful on this project. Very nice work :)

I've linked you up on my Candy Alert Page. Thank you!

Have a wonderful week ♥
Love and hugs ~ Lori

Anonym sa...

Wow, så flott candy, denne må jeg bare prøve på å vinne:)
Takk for muligheten:)
Klem Lill

:)) ...Вика sa...

Щедрая конфетка спасибо)
участвую

Melissa sa...

wow! thanks so much!

Vicky sa...

Hi sweetie thankyou so much for the chance to win this yummy candy. I've loved your blog for a while now. Take care hun.

Lotsa hugs Vicky xxx

Vivian's hobby side sa...

Oi så mye flott!! Har lagt bildet og link til deg på min blog! Takk for sjansen til å vinne! -Vivian

Janniche Drivdal Eriksen sa...

gratulerer!
nydelig blogg du har:)
klem

Lolô Artesanato sa...

Hi
I love cards and Tildas too
but I don't know painting very well...but I'll try with much pattience!!
I love this candy and posted in my blog too
tks for chance to win all beautiful gifts!
xoxo
Leila
leilacassimira@gmail.com

Aunty Sue sa...

Hi loving your Tilda she is adorable beautifully coloured. Love all the elements to this and Happy Birthday to your daughter

Aluap sa...

Wow what a great candy! Thank you for the chance to win it :) I am a new follower and have linked you on my sidebar.
Hugs!

Čarobna hišica sa...

Thanks for great chance to win your candy ...

sallysbitz2 sa...

Hello Anne, Gorgeous card, just love that vintage look x
I see you are from Norway, A work colleague of mine 'Helle' moved back to Norway last year with her two young children, her parents still live there so she stayed with them for a while.
She flys back to England every so often & always pays a visit, her hubby still works here.

Fab candy too, thanks for the chance of winning x
Good Luck Everyone.

hugs sally x
sallysbitz.blogspot.com

terriavidreader (IN-USA) sa...

Thanks for a chance at this wonderful candy. the 17th is my 38th anniversary - so maybe I'll be lucky again!

a Seeker of the TRUTH sa...

Wow! Awesome candy,
Awesome card
and
its Awesome that your daughter shares her birthday with me.
You are truly blessed!

Thank you for the chance to win!

Happy crafting!
Julie

I also have some blog candy, if you fancy taking a peek and adding your name

Anna Zaprzelska sa...

Helo, Anet!
What a great candy!
Greetings from Poland,
Anna

Nelly sa...

Аnet, Glad to meet you and your beautiful cards. Thanks for the chance as your new follower to have a chance to win this great candy.
I wish you every day inspiration!
Greetings from Bulgaria (Europe)
Nelly

Evgenia Kovtun sa...

Thank you so much for a chance!

Ronda Archangelo sa...

Thank you for sharing your wonderful candy!!

Desirée-ScrapDees sa...

wow what a great candy, love to take a chance for winning it!

Chiara sa...

Hi!
I'm a new follower and I'm happy to partecipate to your Candy. Thank you for the chance to win! :)

Your link is on my blog sidebar http://ideekiare.blogspot.com/

ciao ciao
Chiara

KarenB sa...

Hi Anne, I first came to visit after seeing your creation entered at CRAFT Challenge, and then I started to explore your blog and found so many beautiful cards :) I'm a new follower now, and thank you for the chance to join in your candy.

Unknown sa...

Аnet, it's so very nice to meet you and have this opportunity to expore your site. Thanks for the chance as your new follower to win this extremely generious candy.
I thank you for your inspiration today and wish you continued success with your site. I shall return to admire more of your wonderful cards.
*Hugs*

Mascha Zimmerman sa...

Hi Anne,
Thanks for the great candy, love the card you made, very nice Bye Mascha

Yasmin sa...

A very Happy Birthday to your daughter :)
I love your candy ! Amazing stuff.Thank you so much for the chance to win! I have your candy linked to in my blog and I am a follower as of now !

Iryna sa...

Olá! Parabéns! Gostei imenso!

Anja Elinsdatter Baines sa...

For en flott candy! Er en kjempefersk scrapper og suger til meg alt av inspirasjon.. Og som fersk i gamet trenger man en del utstyr ;)

Tanya sa...

Awesome candy Anne!!!!!
Thanks for the chance to win this beauty! I would like to be the lucky winner :)
Linked it on my blog (http://karysoltany.blogspot.com/ )
and I'm a follower.
Thanks!!!!!

Olga Marie sa...

Fantastisk candy, men så har du en fantastisk blogg i det hele tatt da ;)
Feel good, som jeg skrev i kommentaren på min blogg ;)
Klem til deg!

Iniekcja sa...

Takie cudowności, ze nie mogę się oprzeć ! Pozdrowienia z Polski :-)

Anna Lilja sa...

Åh vilket vackert kort! Din blogg är ju helt underbar! Jag tar gärna chansen och är med i detta candy hos dig. :)

Kram Anna http://fruarnalilja.se

Cintia Tavares sa...

Perfect candy !!! Thanks!!!

Erum Tasneem sa...

hey there! I have added your candy at Feline Playful! Hope you get loads of followers through Feline Playful.

Unknown sa...

Thank you for the chance to win... your crafting is beautiful!
Hugs
Kim M
x

Marina and Nola sa...

Happy B-day to your little girl!!!
Mine just turned 5!

Hugs, little Nola and her mum Marina

Renee sa...

Thanx for the chance to win this wondeful blog candy. I'm a follower and posted your candy on my blog. Glad I found this in time.

Anonym sa...

Wow !! Thats a very generous candy. Thank you so much for offering this chance to win some.
lOVE
Naush
www.doodlebuddies.wordpress.com

elenak sa...

Anne, happy birthday to your girl!

De Roelies sa...

Nice candy and lovely cards do you make

Gra Sandel sa...

Beautiful cards!! I love them!
Thank you for the chance to win this pretty candy!
HAppy Birthday to your girls!!!
Hugs

odskocznia jutki sa...

piękna kartka a candy no cóż ktoś nieźle się ucieszy pozdrawiam :)

Vivi Casale sa...

your creations is fabulous!

great candy! I'm now a follower and added a pic of you candy on my blog!
Thanks for the chance!

I too have a blog candy! stop by on my blog to check it out: http://handmadebyvivi.blogspot.com

Vivi

Tipitá sa...

Köszönöm a lehetőséget! Kiteszem a blogomra: azenvilagom-tipitablogja.blogspot.com

Gro sa...

Flott at jeg oppdaget candyen din, for nå fant jeg ut at jeg ikke har klart å legge meg inn som følger. Men NÅ er jeg det, og det er fordi jeg vil. Herlig candy.
Klem :o)

Pelargonia sa...

Oh, what a wonderful candy! And a card - sweet and beautiful. You create amazing things!

Sikke sa...

Nydelig kort du har laget :) og for en fin candy :) Har lagt meg til som følger av bloggen din.